۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۱۳۹۲
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور:
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: باید برای مقابله با اخبار جعلی و روایت‌های دروغ علیه کشور، نسبت به هدایت تیم‌های تولید محتوا به صورت منطقه‌ای با راهبری ملی اقدام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی در مراسم تفاهم نامه همکاری در حوزه مدیریت و توسعه فضای مجازی در استان‌ها گفت: باید برای مقابله با اخبار جعلی و روایت‌های دروغ علیه کشور، نسبت به هدایت تیم‌های تولید محتوا به صورت منطقه‌ای با راهبری ملی اقدام شود.

وی افزود: در فضای مجازی که از خصایص آن اجتماعی و شبکه‌ای بودن است، ارایه روایت اول با تصویرسازی مبتنی بر نخبگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید بتوانیم با تشکیل شورا‌های فضای مجازی در استان‌های سراسر کشور، در این حوزه اقدام کنیم.

در ادامه این مراسم، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اشاره به این که این استان در حوزه اقتصاد دیجیتال در رتبه دوم قرار دارد، گفت: در استان سمنان برای ترسیم مسیر و رفع موانع برای فعالان این حوزه و پاسخگویی مسئولان و مدیران مرتبط همایشی برگزار شده و همچنین به لحاظ ایجاد زیرساخت مناسب در این استان در دولت بودجه مناسبی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ مرکز ملی فضای مجازی کشور در راستای همسو سازی دستگاه‌ها و نهاد‌های استان‌های کشور با مصوبات و تصمیمات شورای عالی فضای مجازی و تعیین اولویت‌های اجرایی مرتبط با فضای مجازی در هر استان نسبت به امضای دومین تفاهم نامه همکاری و مشارکت با استانداری‌های کشور اقدام کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر