۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۱۰۶۵
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، با هماهنکی بعمل آمده با قرارگاه پدافند شیمیایی کشور همایش آموزشی تخصصی پدافند شیمیایی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی البرز، در محل سالن اجتماعات مجموعه رفاهی میلاد برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، هاشمی مدیر کل پدافند غیر عامل و دبیر قرارگاه پدافند شیمیایی استان اظهار داشت: با وجود واحدها و صنایع بزرگ در حوزه تولید فرآیندهای نفتی پتروشیمی و شبکه‌های انتقال فرآورده‌های نفتی و گاز در استان باید به سیاست‌ها آمایش سرزمین و اصول ایمنی و فواصل منطقه در بحث جانمایی اکثر این صنایع توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه شکل گیری کانون‌های جمعیتی در حریم مراکز صنعتی پرخطر است، افزود: آموزش و آشنایی با مواد شیمیایی خطرناک و چگونگی برخورد با آنها در مقابل حوادث یکی از مهم ترین اقدامات است.

در ادامه مشاور سازمان پدافند غیرعامل کشور به تبیین و تشریح نظامنامه عملیاتی قرارگاه پدافند غیر عامل شمیایی تشریح اهداف اصلی قرارگاه و اقدامات اولویت دار در بحث آمادگی استان جهت پاسخ به تهدیدات شیمیایی پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر