۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۱۰۶۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: سند جامع پدافندغیرعامل استان مطابق برنامه مصون سازی و کاهش آسیب پذیری ها در استان البرز به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، سیدحسن هاشمی روز دوشنبه در نشست با رابطین پدافند دستگاههای اجرایی استان البرز اظهار داشت: طرح جامع پدافند غیر عامل در استان در سال ۹۹ تهیه ، تدوین و تصویب شده از این رو همه دستگاهها باید برش دستگاهی طرح پدافند غیر عامل را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: این سند مهم می تواند راهبردی برای کاهش هزینه ها و افزایش تاب آوری در راستای حفظ سرمایه های استان خصوصا نیروی انسانی ، بر اساس معیارها و ضوابط پدافند غیرعامل باشد.

هاشمی با بیان اینکه اهداف کلی پدافند غیرعامل شامل کاهش تلفات انسانی، کاهش آسیب پذیری و پایدارسازی زیرساختها در برابر تهدیدات، حفظ سرمایه های زیرساختی و فیزیکی و همچنین حفظ و تداوم کارکردها در زیرساختهای حیاتی، حساس و مهم است، تاکید کرد: همه دستگاه‌های استانی باید نسبت به شناسایی و احصای تهدیدات زیرساخت‌های خود در قالب این سند اقدام کنند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری البرز گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته پدافند غیرعامل کشور و همچنین در راستای مصون سازی زیرساخت‌های استان، دستورالعمل اجرایی پدافند غیرعامل در البرز به دستگاهها ابلاغ شده است.

هاشمی یادآورشد: البرز یکی از استان های حساس در حوزه پدافندی کشور است، و همه دستگاهها در این خصوص باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند وروند امور ، نظم واهمیت بیشتری داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر