۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۷۰۹۵۹
اوپتوس دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا امروز در روزنامه‌های بزرگ این کشور بیانیه‌ای چاپ کرد و به دلیل حمله سایبری ویرانگر ۱۰ روز پیش از کاربران عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، رویترز نوشت در این بیانیه از مشتریان آسیب دیده خواسته شد تا برای دریافت راهنمایی و حل مشکلات خود به یک سایت کمکی جدید مراجعه کنند.

این شرکت در این اطلاعیه گفت: «ما عمیقاً متاسفیم که یک حمله سایبری بر ضد ما روی داده است. ما می‌دانیم که این حمله ویرانگر است و باید سخت تلاش کنیم تا اعتماد شما را دوباره به دست آوریم.»

صفحه جدیدی در وب سایت این شرکت، از مشتریانی که اطلاعات آنها سرقت شده، پشتیبانی می‌کند و در مورد نحوه جایگزینی داده‌های مربوط به گواهینامه رانندگی، گذرنامه و شماره کارت مراقبت‌های بهداشتی به افراد توضیح می‌دهد.

آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا روز جمعه در این مورد گفت: اوپتوس موافقت کرده هزینه جایگزینی گذرنامه مشتریان در معرض خطر را بپردازد. این اپراتور در وب سایت خود در این مورد نوشت: ما با مشتریانی که شماره گذرنامه آنها فاش شده و به همین دلیل مجبور به تعویض گذرنامه هستند، در تماس خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر