۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۷۰۹۴۹
مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در جریان حادثه تروریستی امروز زاهدان به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی به نقل از مهر، سرهنگ سیدعلی موسوی مسئول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی امروز زاهدان از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی در جریان درگیری بین تروریست‌ها با نیرو‌های امنیتی و انتظامی پس از اصابت گلوله به بیمارستانی در زاهدان منتقل شد، اما دقایقی پیش به شهادت رسید.

ساعتی قبل سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با رسانه‌ها پیرامون حادثه امروز زاهدان اظهار داشت: هم‌زمان با خاتمه نماز جمعه و هنگام خروج نمازگزاران از مصلای زاهدان تعدادی افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری ۱۶ که در نزدیک مصلا بود کردند.

وی ادامه داد: این حمله بلافاصله با واکنش سریع مأموران پلیس مواجه شد و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری تعدادی از مهاجمین و تروریست‌ها در این درگیری بیان کرد: تعداد مهاجمان و جمعیتی که اقدام به تیراندازی به سمت نمازگزاران کردند بالا بود که در چند هسته اقدام به تیراندازی و اقدامات تروریستی کردند.

سردار طاهری با تأیید مجروح و کشته شدن تعدادی در جریان این حادثه تروریستی بیان کرد: تعدادی از مأموران انتظامی هم در جریان این حمله مجروح شدند.

وی یادآور شد: بلافاصله پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی وارد عمل شده و اقدامات مقابله‌ای را انجام دادند که تعدادی از مهاجمین شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین با اقدامات انجام شده تعدادی سلاح هم به‌دست‌آمده است.

سردار طاهری بیان کرد: آنچه مهم است تروریست بودن این افراد است که از سایر مناطق آمده و در بحث‌های تجزیه‌طلبی محرک بودند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین از حمله به سه کلانتری خبر داد و گفت: این حملات شدید نبوده است و تنها در کلانتری ۱۶ شاهد شدت حمله و خسارات بالا بودیم.

سردار طاهری همچنین در مورد وضعیت کنونی زاهدان بیان کرد: وضعیت به سمت‌وسوی آرامش رفته است و پلیس و دستگاه‌های امنیتی پای‌کار آمده‌اند و مردم و بزرگان منطقه هم همکاری خوبی داشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر