۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۰۸۱۶
"ما علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشور‌های میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و انجام رزمایش‌های گوناگون آمادگی و اخطار خود را اعلام می‌کنیم."

به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا، پیام هشدار و اخطاری را از طریق وزارت امور خارجه به ارتش تروریست آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و کشور‌های میزبان آن‌ها بابت اتصال منطقه مورد غصب رژیم صهیونیستی و ارتش کودک‌کش آن به فرماندهی سنتکام، صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

در ماه‌های اخیر ارتش تروریست آمریکا تلاش کرده جای خالی خود را که با عقب بردن ناو‌های هواپیما بر، بالگرد بر و ناوشکن‌ها از خلیج فارس و دریای عمان به وجود آمده و موجب وحشت وابستگان او شده بود را با اتصال منطقه مورد غصب رژیم صهیونیستی و ارتش کودک کش آن به فرماندهی سنتکام، جبران کند.

معنای این اقدام این است که از نگاه ما امکانات جاسوسی (و حتی عملیاتی) آمریکا و هم پیمان‌های او در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی نیز قرار خواهد گرفت و این موجب افزایش تهدید برای کشور عزیزمان خواهد شد.

ما علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشور‌های میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و انجام رزمایش‌های گوناگون دریایی، موشکی و پهپادی و ...، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.

توصیه دایمی و دوستانه ما به کشور‌های همسایه، برادری و همکاری برای برقراری امنیت منطقه توسط کشور‌های خودمان و عدم اتکا به بیگانگان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر