۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۰۴۷۹
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تمامی تحرکات دشمن در مرزهای هوایی شرق کشور به دقت رصد و کنترل می شود و خدمت رزمندگان پدافند هوایی در نقاط صعب العبور کشور مصداق کاری جهادی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد شب گذشته در بازدید از سایت رادار طبس در جمع فرماندهان و کارکنان متخصص و فنی این سایت راداری، بیان کرد: تمامی تحرکات دشمن در مرزهای هوایی شرق کشور با ذکاوت و هوشمندی کارکنان جان بر کف این نیرو به دقت رصد و کنترل می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: ماحصل تلاش نیروهای با ایمان و متعهد پدافند هوایی در ارتفاعات صعب العبور کشورمان، تولید امنیت و قدرت بازدارندگی را به بوجود آورده است.

وی اظهار کرد: امنیت و قدرت بازدارندگی در تمامی زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، اقتصادی، صنعتی موجب پیشرفت و روند رو به رشد ایران می‌شود.

امیر سرتیپ صباحی فرد اظهار کرد: رادار سه بعدی مانند مستقر در طبس، توسط متخصصان و فناوران کشور طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه هیچ وابستگی و مانعی برای تعمیر و نگهداری این سامانه وجود ندارد، گفت: این رادار کاملاً بومی با شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی کشورمان سازگاری کامل دارد و به‌لحاظ تکنولوژیکی در لبۀ دانش و فناوری روز دنیا قرار دارد.

وی با بیان اینکه خدمت رزمندگان پدافند هوایی ارتش در نقاط صعب العبور کشور مصداق بارز کار جهادی است، گفت: این روحیه و فرهنگ جهادی در وجود کارکنان این نیرو نهادینه شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: همت مضاعف، تلاش شبانه روزی و به‌کارگیری تجهیزات به‌روز و پیشرفته بومی در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش، اقتدار و صلابت امروز را به ارمغان آورده است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه ایران اسلامی با قدرت و اقتدار در مسیر اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های خود پیش می‌رود، افزود: همچنین این انقلاب با عبور از پیچ و خم‌های تاریخی به سمت تمدن نوین اسلامی در حرکت است.

وی ادامه داد: قطعاً نیروهای مسلح این کشور با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفاع از ایران و اسلام، تا پای جان در تمامی صحنه‌ها حاضر هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر