۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۷۰۲۱۸
در سفر معاون امور استان‌ها سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید شد؛
سردار رسول رحیمی، معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم اجرای برنامه سال 1401 پدافند غیرعامل استان تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، سردار رسول رحیمی، معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در اولین روز از سفر خود به استان ایلام از زیرساخت‌های این استان که در برنامه های سال 1400 مورد مصون سازی قرار گرفته بود بازدید و بر لزوم اجرایی شدن برنامه های سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

سردار رحیمی گفت: یکی از برنامه های سال ۱۴۰۰ تکمیل سیستم برق اضطراری بیمارستان های استان بوده است که در نظارت و بازدید از  بیمارستان های امام خمینی (ره) و شهید مصطفی خمینی مشاهده شد که این مهم به خوبی در استان انجام پذیرفته است. شایان ذکر است در استان ۹ بیمارستان وجود دارد که ۳ بیمارستان در مرکز استان هست.

سردار رحیمی در بخش دیگر بازدید خود از بخش بیماران کرونایی بازدید و بر آمادگی برای مواجه با موج‌های احتمالی بعدی بیماری کرونا تاکید کرد.

معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین به بازدید از انبار نفت شهر ایلام پرداخت و از نزدیک در جریان اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل و کاهش مخاطرات ناشی از نگهداری فراورده های نفتی در تاسیسات قرار گرفت.

در این بازدید پرویز ایدون، معاون شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی ایلام از تکمیل 98 درصدی مطالعات طرح پدافند غیر عامل این زیر ساخت خبر داد و افزود: این طرح به زودی جهت تایید به سازمان پدافند غیر عامل کشور ارسال می شود.

بازدید از تصفیه خانه آب و سد ایلام و زیرساخت‌های انتقال آب این سد از برنامه های پایانی روز اول سفر معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور به این استان بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر