۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۷۰۰۴
با حضور معاون عملیات سپاه استان قم؛
با حضور معاون عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، ارگان گردان شهید بابایی شرکت کننده در رزمایش پدافند غیر عامل بسیج کارگری استان قم تقدیر شدند.
در جلسه جمع بندی رزمایش پدافند غیر عامل بسیج کارگری استان قم که روز پنجشنبه سوم بهمن در محل معاونت عملیات سپاه استان برگزار شد، ظهرابی معاون عملیات سپاه با برشمردن 17 مورد از محاسن رزمایش، رتبه رزمایش پدافند غیر عامل اجرا شده را از سوی مسئولان ذیربط "بسیار خوب" توصیف کرد و اظهار داشت: این رتبه و همچنین محاسن و امتیازات رزمایش طی نامه ای به استحضار جانشین فرماندهی سپاه پاسداران نیز رسیده است.

وی ادامه داد:  این رزمایش، آزمایش خوبی بود برای سپاه که خود را در رزمایش پدافند غیر عامل در معیاری کوچکتر محک بزند و توانایی خود را در برگزاری رزمایشاتی با توان یک تیپ، بیازماید.

معاون عملیات سپاه علی بن ابی طالب(ع) یادآور شد: موفقیت های بدست آمده در این رزمایش، گامی موثر و مهم در جهت برگزاری رزمایشات دیگر پدافند غیر عامل در سطح استان می باشد.

در این جلسه که بابایی فرمانده سازمان بسیج کارگری استان و بداقی فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید تندگویان نیز حضور داشتند، از سید رضا موسوی فرمانده گردان بسیج کارگری شهید بابایی شرکت کننده با اهداء لوح تقدیر فرمانده سپاه پاسداران و هدایای دیگر، تقدیر گردید.

گفتنی است علی کاوسی، مسئول انفجارات این رزمایش که نقش به سزایی در باشکوه برگزار شدن رزمایش داشت و همچنین  9 نفر از ارکان گردان بسیج کارگری شهید بابایی نیز در این جلسه با اهداء لوح سپاس و هدیه، تقدیر شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر