۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۹۷۲۹
امیر سیاری:
معاون هماهنگ کنند ارتش گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان، جانباز و ایثارگر به این درجه از اعتبار و بالندگی رسیده و قطعا امروز کوچک‌ترین تهدید علیه ایران را در بالاترین حد پاسخ می‌دهیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر ، امیردریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در آئین گرامیداشت تکاور شهید اسماعیل شعبانی و یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس (حماسه فتح) و شهدای هنرمند شهرستان ساوه گفت: ایمان و اعتقاد، اتحاد و انسجام، پرهیز از تفرقه و ولایت‌مداری رمز عبور ملت ایران از توطئه‌های دشمنان است. ملت ایران تا امروز با افتخار از دسیسه دشمن عبور کرده و در اوج صلابت ایستاده است.

وی حفظ تمامیت ارضی، درخشش جمهوری اسلامی ایران و تأثیرگذاری در عرصه‌های بین‌المللی، امنیت ملی، تقویت قدرت بازدارندگی و آمادگی کامل نیروهای مسلح را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که به برکت خون شهدا به دست آمده است.

امیر دریادار سیاری با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی گفت: از سال ۱۳۸۷ تاکنون نزدیک به پنج هزار کشتی تجاری و نفتکش با حضور فیزیکی نیروی دریایی ارتش در منطقه اسکورت و محافظت شده است. نیروی دریایی در مقابل دزدان دریایی ایستادگی کرده است تا کشتی‌ها به سلامت از منطقه عبور کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون پاک هزاران هزار شهید، جانباز و ایثارگر به این درجه از اعتبار و بالندگی رسیده است و قطعاً امروز کوچک‌ترین تهدید علیه ایران را در بالاترین حد پاسخ می‌دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه در روزهای اخیر نیز چندین تحرک از سوی دزدان دریایی صورت گرفته که توسط نیروی دریایی ارتش خنثی شد، افزود: امروز توانمندی بالای نیروهای مسلح که به برکت نظام اسلامی به وجود آمده بیانگر توان بالا و اقتدار مثال‌زدنی کشورمان است. نیروهای مسلحی که می‌توانند در فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری ساحل ایران به عنوان دست بلند کشور، از منافع نظام اسلامی دفاع کنند و صلابت کشور را به نمایش بگذارند.

امیر دریادار سیاری گفت: هرکجا که منافع نظام اسلامی در خطر باشد محکم ایستاده‌ایم و از منافع خود دفاع می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر