۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۹۷۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز:
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری البرز با بیان اینکه ﭘﺪاﻓﻨﺪ ﻏﯿﺮﻋﺎﻣﻞ بستری برای پایداری ملی اﺳﺖ، گفت: جذب سرمایه‌گذاران گامی مهم در تحقق پایداری ملی است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سید شهاب الدین حسینی افزود: صنعت و تجارت به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های استان در حوزه اقتصاد و بروز هر نوع اختلال در عملکرد آن، آسیب‌های فراوانی را متوجه استان خواهد کرد.

وی گفت: پیش‌بینی ساز و کار مناسب با هدف تأمین، تولید، ذخیره سازی و توزیع مطمئن کالاهای اساسی و راهبردی مردم، به ویژه در زمان بحران از جمله مهمترین اقداماتی است که باید در این زمینه انجام شود.

این مسئول بر لزوم افزایش ضریب امنیت و ایمنی و به کارگیری تمهیدات لازم برای پایداری هر چه بیشتر در هر شرایطی، به ویژه شرایط تهدید و بحران  در این حوزه تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان اضافه کرد: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات غیر مسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

حسینی افزود: پدافند غیر عامل باید در لایه‌های مختلف جامعه از خانه تا نیروگاه، مکان‌های نظامی، تاسیسات برقی و آبی و جامعه صنعتی اجرایی شود، بر همین اساس در کارگروه تخصصی با نام صنعت، معدن و تجارت، جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران گنجانده شود که خود شاخصی ممتاز در مسیر تحقق پایداری ملی است.

شایان ذکر است؛ در این جلسه، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، «مدیرکل صنعت، معدن و تجارت» را به عنوان «رئیس کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیر عامل» معرفی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر