۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۶۹۴۸
فرمانده پدافند هوایی ماغر:
فرمانده پدافند هوایی شهرستان ماغر گفت: ۹۰ درصد رسانه‌های جهان با هدف اسلام ستیزی توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شود.
سرهنگ گل‌محمد نصیری در نشست هم اندیشی پدافند هوایی ماغر با رسانه‌ها، اظهار کرد: با فعالیت این همه شبکه رسانه ای برای مخدوش کردن چهره دین مبین اسلام وظیفه خطیر خبرنگاران بیشتر مشهود است چرا که باید با زبان گویای رسانه پیام آزادی و برابری قران و اسلام راه به جهانیان برساند.

وی بیان کرد: عملیات روانی یکی از حربه های نظامی است که همسو با رسانه‌ها است.

نصیری ارائه برنامه فرهنگی با حیطه بندی های نظامی امنیتی را مهمترین اهداف فرهنگی این پایگاه دانست.

مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ماغر نیز در این نشست گفت: تعامل با رسانه‌ها و دستگاهای فرهنگی در اولویت برنامه های فرهنگی ما قرار دارد.

حجت الاسلام ایوب اکبری با اشاره به جایگاه خطیر خبرنگاران گفت: قرآن آیاتی دارد که در آن به مشاغل اشاره شده است که محدود هستند و یکی از این مشاغل خبر و خبرنگاری است.

اکبری مهمترین دغدغه فرماندهی پدافند را حضور پررنگ در برنامه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: اهم فعالیت‌های فرهنگی این پایگاه پدافند تجلیل از خادمان حسینی، حضور در مراسم 9 دی، آگاهی سازی سیاسی 9 دی، همایش تغذیه کارکنان پدافند و سربازان وظیفه و اجرای تعزیه در ایام ماه محرم و صفر بود.

وی افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی صحیح و اصولی این پایگاه پدافند در فعالیت های فرهنگی و بهبود بعد روانی سربازان و کارکنان در بین پدافند کل کشور رتبه دوم را کسب کرد.

اکبری گفت: کسب رتبه نخست مسابقات حفظ قران در سطح پدافندکل کشور از دیگر افتخارات فرهنگی این پایگاه محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی نیز در این نشست هم اندیشی فرهنگ و برنامه های فرهنگی را مهمترین لازمه رشد جامعه دانست.

امین درخشان همچنین خواستار تعاملات فرهنگی بین نهادهای فرهنگی دو شهرستان بهمئی و بهبهان شد.

وی از اهداء 1000جلد کتاب به کتابخانه پایگاه پدافند هوایی ماغر خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر