۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۹۳۱۶
در دیدار معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی مطرح شد
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور بر ضرورت راه اندازی مرکز ایمنی شیمیایی اشاره کرد و افزود: تهیه نقشه راه پدافند غیرعامل در صنعت پتروشیمی از جمله اقدامات موثر در جهت امن سازی این مراکز است.
به گزارش پایداری ملی، دکتر عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با مهندس شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن تبیین ماموریت های این سازمان در حوزه انرژی به اهمیت پدافند غیرعامل در صنعت پتروشیمی پرداخت و گفت: رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل در صنعت پتروشیمی به کاهش آسیب پذیری ها و تهدیدات کمک شایانی می کند.
دکتر کشوری همچنین بر ضرورت راه اندازی مرکز ایمنی شیمیایی اشاره کرد و افزود: تهیه نقشه راه پدافند غیرعامل در صنعت پتروشیمی از جمله اقدامات موثر در جهت امن سازی این مراکز است.
در این دیدار مهندس شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نقش و اهمیت پدافند غیرعامل بر اساس منویات و تدابیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:  رعایت دقیق الزامات پدافند غیرعامل در طرح های موجود و توسعه ای این صنعت باید مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد.
مهندس شاهمیرزایی در این دیدار خواستار تهیه طرح کلی پدافند غیرعامل صنعت پتروشیمی و شناسنامه پدافند غیرعامل زیرساخت های این صنعت شد.
در پایان مقرر گردید موافقت نامه برنامه های پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۱ صنعت پتروشیمی به امضا طرفین برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر