۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۹۱۱۷
امروز یکشنبه اعلام شد؛
نیروهای مسلح یمن از انجام عملیاتی با نام کسر الحصار الثانیه( شکست محاصره) خبر داد که در آن از انواع موشکهای بالستیک و پهپادها استفاده شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر ، نیروهای مسلح یمن از انجام عملیاتی با نام کسر الحصار الثانیه (شکست محاصره) خبر داد که در آن از انواع موشکهای بالستیک و پهپادها استفاده شده است.

نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: این عملیات در عمق عربستان با موشکهای بالستیک و بالدار و پهپادها در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه ملت ما انجام شد. در این عملیات برخی مراکز و تاسیسات حیاتی دشمن سعودی شامل آرامکو ریاض و ینبع و برخی مناطق دیگر هدف قرار گرفتند. در دومین مرحله عملیات شکست محاصره، همجنین اهداف حیاتی و مهم در مناطق ابها، خمیس مشیط، جیزان و ظهران هدف قرار گرفتند.

همچنین نیروهای مسلح یمن از ادامه عملیات های ویژه برای شکستن محاصره ظالمانه ملت یمن که طی آن اهداف مهم و حساس هدف قرار خواهند گرفت، هم خبر داد و تاکید کرد: اهدافی را هدف قرار خواهیم داد که در مخلیه دشمن جنایتکار نمی گنجد. ما بانک اهداف که شامل اهداف حیاتی است را در اختیار داریم و در هر لحظه هدف قرار می گیرند.

نیروهای مسلح صنعا اعلام کرد: به دشمن جنایتکار درباره تبعات ادامه محاصره ظالمانه بر مراکز حیاتی و پروژه های اقتصادی آن، هشدار می دهیم.

رسانه‌های عربستان سعودی شب گذشته به نقل از ائتلاف متجاوز این کشور به یمن از حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به تأسیسات نفتی و نظامی سعودی‌ها در أبها و جیزان خبر داده بودند.

سخنگوی ائتلاف مذکور شب گذشته طی بیانیه‌ای ضمن اعلام حمله موشکی و پهپادی یمن مدعی شد که ۹ پهپاد را که به سمت «جازان» (جیزان) و «خمیس مشیط» و «الطائف» و «ینبع» و «ظهران الجنوب» ارسال شده بود، رهگیری و منهدم کرده است.

بر اساس اعلام ائتلاف متجاوز به یمن، ارتش یمن نیروگاه گاز مایع در نیروگاه آرامکو (متعلق به شرکت ملی عربستان) و نیروگاه تولید برق در ظهران الجنوب را هدف حمله موشکی قرار داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر