۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۸۶۷
امام جمعه مشهد:
آیت الله علم الهدی ادامه داد: جبهه پدافند رسانه ای مستحکم ترین عامل دفاع در عرصه مجازی در مقابله با توطئه های دشمنان است و باید با اهتمام مسوولان و دست اندرکاران ذیربط و از جمله سازمان بسیج رسانه این جبهه پدافندی رسانه تقویت و نباید فعالان این عرصه تضعیف شود.
آیت الله ˈسیداحمد علم الهدیˈ روز شنبه به مناسبت 21دیماه روز بسیج رسانه و در دیدار با جمعی از مدیران و فعالان رسانه های ارتباط جمعی خراسان رضوی افزود: دشمنان با استفاده از رسانه های استکباری وابسته به خود با ترفندهای گوناگون به مقابله با نظام جمهوری اسلامی و حتی براندازی آن بر آمده اند و از این حیث رسانه های کشور ما میدان دار جبهه پدافند رسانه ای در مقابه با معاندان هستند.

وی ادامه داد: جبهه پدافند رسانه ای مستحکم ترین عامل دفاع در عرصه مجازی در مقابله با توطئه های دشمنان است و باید با اهتمام مسوولان و دست اندرکاران ذیربط و از جمله سازمان بسیج رسانه این جبهه پدافندی رسانه تقویت و نباید فعالان این عرصه تضعیف شود.

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج رسالت بسیار خطیری در این زمینه بر عهده دارد و همان گونه که در دوران دفاع مقدس عامل مهم انسجام بخشی حضور گسترده مردم در عرصه دفاع از کیان میهن اسلامی بود امروز هم باید نوعی موج مردمی برای مقابله با ترفندهای دشمنان در عرصه جبهه پدافند رسانه ای ایجاد و از آن حمایت کند.

آیت الله علم الهدی افزود: بسیج یک نهاد بسیار با برکت برای حفظ همه افراد و جریان ها و طیف ها و گروه های با انگیزه در عرصه دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی است و لذا سازمان بسیج رسانه یک نهاد صنفی نیست بلکه یک تشکیلات انقلابی برای جهت دهی رسانه ها در مسیر تداوم انقلاب است.

امام جمعه مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به طور جامع راهکارهای عملیاتی برای جهت دهی فعالیت های رسانه ای در بخش های مختلف ترسیم کردند که می تواند به عنوان یک راهبرد خاص در رسانه ها مطرح باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز از رسانه های گروهی به عنوان جبهه مقدم دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان یاد کرد و گفت: سازمان بسیج رسانه تبلور این تفکر است.

ˈسیدسعید سرابیˈ با اشاره به ظرفیتهای خاص رسانه ای استان خراسان رضوی افزود: فعالیت سازمان بسیج رسانه فرصت بسیار خوبی برای ارتقای کیفی و اثربخشی فعالیت های رسانه های استان در این زمینه است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی نیز گفت: رسانه های ارتباط جمعی نقش بی نظیری در اطلاع رسانی دقیق و شفاف و آگاه سازی عمومی جامعه دارند که یکی از مصادیق بارز آن می توان به انعکاس مسائل و اتفاقات فتنه سال 1388 و کشور سوریه اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار ˈجواد علماˈ افزود: بعد از فتنه سال 1388 موضوع تشکیل سازمان بسیج رسانه در کشور مورد توجه قرار گرفت که بعد از ایجاد زیر ساختهای لازم آن در سال گذشته در سطح کشور و به تبع آن طی سالجاری در این استان تشکیل شد.

21 دیماه سالروز شهادت شهید رهبر خبرنگار صدا و سیما به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر