۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۸۴۰
وزیری هامانه در همایش "مدیریت سلامت در بلایا، حوادث و پدافند غیر عامل صنعت نفت" :
قائم مقام وزارت نفت افزود: امیدواریم نتایج بدست آمده از برگزاری این همایش، به عنوان برنامه عملیاتی در زمینه مدیریت سلامت در بلایا و حوادث صنعت نفت در دیگر بخش ها و حوزه های سلامت کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد و سازمان بهداری و بهداشت صنعت نفت نیز در این زمینه همانند پزشک خانواده در کشور پیشتاز شود.
سید کاظم وزیری هامانه در پیامی به مناسبت برگزاری دومین همایش "مدیریت سلامت در بلایا، حوادث و پدافند غیر عامل صنعت نفت" که امروز چهار شنبه (١٨ دی) برگزار شد، گفت: صنعت نفت ایران، به عنوان بزرگترین صنعت کشور در طول یک قرن گذشته همواره در معرض انواع بحران ها و بلایای غیر طبیعی و حوادث غیر مرقبه بوده است.

وی گفت: تاریخ پرافتخار رشادت و همبستگی های پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همواره با یاد و خاطره دلاوری ها و از خود گذشتگی های کارکنان جان بر کف صنعت نفت در جای جای کشور اسلامی از جمله در دریا و خشکی، شمال و جنوب و شرق و غرب آکنده شده است.

هامانه یادآور شد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت موظف است با توجه به راهبردها و تکالیف اساسی خود پیگیر مسایل آموزش، مدیریت علمی و حضور دائم در حوزه سلامت در همه نقاط (به ویژه در مواقع بروز بحران ها و حوادث ناشی از کار) صنعت نفت در کشور باشد.

قائم مقام وزیر نفت گفت: سازمان بهداشت درمان صنعت نفت برای دومین سال متوالی با همکاری معاونت ها و شرکت های صنعت نفت موفق به برگزاری همایش مدیریت سلامت در بحران و حوادث صنعت نفت شد تا با حضور برجسته ترین اندیشمندان و نخبگان صنعت نفت در این حوزه زمینه های علمی و اجرایی مدیریت سلامت در بحران در این صنعت بررسی شود.

وی افزود: امیدواریم نتایج بدست آمده از برگزاری این همایش، به عنوان برنامه عملیاتی در زمینه مدیریت سلامت در بلایا و حوادث صنعت نفت در دیگر بخش ها و حوزه های سلامت کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد و سازمان بهداری و بهداشت صنعت نفت نیز در این زمینه همانند پزشک خانواده در کشور پیشتاز شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر