۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۸۳۴۵
مسئولان بهزیستی کرمان اعلام کردند که در مجموع ۷۰۴ خانوار زیرپوشش بهزیستی در سیل جنوب این استان طی روزهای اخیر دچار آسیب شده‌اند.
 به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا،  روز دوشنبه ، ۵۶۰ خانوار از این افراد در شهرستان قلعه گنج و بقیه در شهرستان رودبارجنوب بوده اند.

علیرضا وحیدزاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در جریان بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از مناطق سیل زده جنوب استان گفت: به محض بروز حادثه مددکاران و اورژانس اجتماعی بهزیستی در مناطق آسیب دیده جنوب کرمان در همراهی با سایر نهادها اعزام شدند و خدمات رسانی کردند.

به گفته وی همچنین کمک های بهزیستی به مناطق سیل زده جنوب کرمان به ارزش یک میلیارد ریال شامل ۱۵۰ سبد حمایت غذایی، پتو و... ارسال شده است.

محمدرضاکاظم زاده مدیرکل مدیریت بحران بهزیستی کشور نیز حضور مددکاران در مناطق متاثر از حوادث را بسیار مهم خواند و گفت: باید در کنار حمایت ها و کمک های مقطعی اقدامات اصولی و ماندگار نیز صورت گیرد.

براساس اعلام بهزیستی کرمان خسارت های مددجویان در رودبارجنوب شامل تخریب بخشی از منازل، سرویس های بهداشتی و آبگرفتگی منازل بوده که برآورد مالی آنها حدود ۲۵ میلیارد ریال شده است.

 جلسه مسئولان بهزیستی در رودبارجنوب
همچنین خسارت های وارده به خانوارها در قلعه گنج شامل بخش دامداری، محصولات و مزارع کشاورزی، لوازم ضروری منزل و تخریب سرویس های بهداشتی بوده که برآورد ریالی آنها نیز ۲۵ میلیارد ریال تعیین شده است.

 
 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر