۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۸۲۷۱
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: دست انتقام خداوند از سوی دلدادگان انقلاب بیرون می‌آید و انتقام سختی از استکبار خواهد گرفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، سردار علی فدوی پیش از ظهر دوشنبه در اجتماع بزرگ مدافعان حرم مازندران در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و حرم اظهار داشت: خداوند شهدا را در مقامی قرار داد که هیچکس نمی‌تواند به مقام آنان برسد.

وی با اظهار اینکه خداوند شهیدان را گرامی داشته است به ارواح مطهر شهدای انقلاب اسلامی و استان مازندران درود و سلام فرستاد و افزود: در تاریخ انسان‌های خدامحور به میدان آمدند و حماسه آفریند.

وی با اشاره به لشکر ۲۵ کربلا تاکنون از پس مأموریت‌های محوله به نحو احسن برآمده است، گفت: خداوند برکات زیادی به شهدا عنایت کرده است.

سردار فدوی با عنوان اینکه دست انتقام خداوند قطعاً از سوی دلدادگان انقلاب اسلامی بیرون خواهد آمد و انتقام سختی از استکبار خواهد گرفت و در آن شکی و تردیدی نیست، افزود: گردنکشان عالم عددی نیستند که بتوانند بزرگان سپاه را شهید کنند و قبلاً آنان در دلشان شهید شده بودند و از خدا خواسته بودند چگونه آنها را ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: دشمنان همواره قصد داشتند تا سردار سلیمانی را در تمام سال‌های طولانی خدمت در نیروی قدس سپاه و دفاع مقدس شهید کنند و حاج قاسم می‌دانست که شهید می‌شود و این سرنوشت کسانی است که در راه خداوند گام برداشتند.

وی گفت: خبیث‌ترین های عالم و آمریکایی‌ها، شجره خبیثه داعش را ایجاد کردند و به جان مسلمانان انداختند و مدافعان حرم در این میدان شتافتند و حماسه آفریدند و رئیس جمهور آمریکا در پشت تریبون اعتراف کرد که قصد داشتیم حکومت سوریه نباشد اما نتوانستیم چرا که ایران نخواست.

سردار فدوی افزود: دشمن در همه نبردها و جبهه‌ها علیه انقلاب اسلامی شکست خوردند و نتوانستند حتی یک پیروزی علیه جبهه حق جمهوری اسلامی دست یابند و فرزندان میهن و حاج قاسم‌ها جانفشانی کردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: ۴۳ سال است که دلدادگان انقلاب اسلامی به تکالیف خود عمل کردند و خداوند نیز وعده نصرت و پیروزی‌ها را داده است و دشمنان آنقدر احمق بودند که فکر می‌کردند می‌توانند بر انقلاب پیروز شوند و تلاش داشتند شهر آمل را تصرف کنند اما مردم با اراده خداوند بر آنها غلبه کردند.

وی افزود: در دوران جنگ و دفاع مقدس، صدا و آمریکا مغلوب شدند و در لبنان، یمن، سوریه، عراق دشمنان با شکست مواجه شدند.

وی با اظهار اینکه وضعیت اقتصادی کنونی در شأن ملت ایران نیست، گفت: توانمندی‌های بزرگ ملت ایران سبب می‌شود تا در بالاترین رتبه‌های هر کاری قرار گیرد و اکنون دولت مردمی، قوایی هماهنگ با پشتیبانی مردم فرصت استثنایی ایجاد کرد تا مشکلات موجود را حل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر