۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۷۹۴۲
یک مقام نظامی ارشد رژیم صهیونیستی با اعتراف به اینکه نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران دیگر ممکن نیست، از نخست وزیر رژیم صهیونسیتی خواست تا آمریکا را تشویق به بازگشت به برجام کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل خبرگزاری مهر، بلومبرگ نوشت، «اسحاق بن اسرائیل» از فرماندهان نظامی ارشد رژیم صهیونیستی که از جمله مهره‌های اصلی در حمله به رآکتور هسته‌ای عراق (در دوران رژیم صدام مخلوع) نیز محسوب می‌شود، از «نفتالی بنت»، نخست وزیر این رژیم درخواست کرده تا از مخالفت تل آویو برای پیوستن ایالات متحده به برجام دست بردارد.

این فرمانده ارشد نظامی رژیم صهیونیستی با اعتراف به اینکه تل آویو دیگر قادر به نابود کردن برنامه هسته‌ای ایران نیست، گفت: اکنون برای این کار (از بین بردن برنامه هسته‌ای ایران) خیلی دیر شده است. شاید این کار ۱۰ سال پیش ممکن بود.

وی اضافه کرد: تنها موضوع پیش‌رو، بحث هزینه انجام این کار (حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران) است. اگر ما اقدام به نابودی یک تأسیسات هسته‌ای کنیم، ایران نهایتاً ظرف مدت یک الی دو سال آن‌را مجدداً بازسازی خواهد کرد.

وی از تلاش‌های نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی برای تشویق ترامپ در راستای خروج از برجام انتقاد کرد و گفت: اقدام نتانیاهو در تشویق ترامپ در خروج از توافق هسته‌ای با ایران، بدترین اشتباه تاریخ بود. اکنون لازم است ما به این روند منفی خاتمه داده و آمریکا را ترغیب کنیم تا با تهران به توافق برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر