۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۷۸۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز:
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: بهره‌گیری از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای هم‌افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی و آگاهی بخشی به جامعه در مواقع مواجه با تهاجم و مشکلات ضروری است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،  شهاب الدین حسینی اظهار داشت: اگر مسئولان دستگاه‌های فرهنگی به وظایف و رسالت خود تن ندهند و از مردم رفتار فرهنگی مطالبه کنند، ریا محسوب شده و موجب سلب اعتماد آنان می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر مشکلات فرهنگی برطرف شود به طور یقین آسیب‌های اجتماعی نیز به حداقل می‌رسد.

حسینی گفت: مسئولان فرهنگی باید با تدبیر و تحقیق، کارشناسان و نخبگان فرهنگی را حساس به تهیه و تدوین برنامه‌هایی کنند که بتواند با جذب مخاطبان به رسالت خود جامه عمل بپوشانند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری البرز نقش رسانه ملی را در این مرحله بسیار مهم و حساس عنوان کرد و گفت: البته مبنای مهم جلب مخاطب در وهله اول اعتماد است که به عنوان رکن اساسی باید مد نظر مسئولان فرهنگی استان قرار گیرد.

حسینی  ارائه  آموزش، حاکم کردن گفتمان واقع بینانه و تقسیم مناسب کار در بین دستگاه‌ها را لازمه پیشبرد برنامه‌های این کارگروه دانست و گفت: کارگروه‌های تخصصی با توجه به مهارت‌ها و تکالیف خود می‌توانند در آموزش عمومی جامعه نقش موثری ایفا کنند.

معاونت فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی آموزشی و اجتماعی معرفی شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر