۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۷۶۶۴
پدافند غیرعامل؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی با تاکید بر نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: پدافند غیرعامل سایبری هوشمندانه‌ترین روش کاهش هزینه‌ها در حوزه امنیت داده ها است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، لادن مهدوی،  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در مراسم تقدیر از فعالان حوزه پدافند غیرعامل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت استان، با بیان اینکه در عصر اطلاعات یکی از مهمترین سرمایه های سازمانها داده‌های آنهاست، افزود: اصول پدافند غیرعامل سایبری به عنوان ابزاری پیشگیرانه نه تنها به حفظ امنیت داده‌ها کمک می‌کند بلکه هوشمندانه‌ترین روش کاهش هزینه‌ها در این حوزه است.

وی تصریح کرد:  توجه به مجموعه تهدیداتی که کشور را احاطه نموده است لزوم افزایش آمادگی و پایداری ملی و دفاع همه جانبه در برابر تهدیدات دشمن را بیش از پیش نمایان ساخته واز این رو لازم است افراد کلیدی هر سازمان با پیامدهای ناشی از تهدیدات سایبری آشنا شده و با تحلیل و ارزیابی شرایط حاکم بر صحنه، ضمن اتخاد تصمیمات لازم و به موقع، از اجرایی شدن آن اطمینان حاصل کنند.

در ادامه این مراسم مصطفی برفره، مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت استان ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت:  امروز کشورهای متجاوز و مستکبر با هدف قرار دادن زیرساخت های حیاتی، به دنبال ناتوان کردن دولتها در تامین نیازهای اساسی جامعه هستند تا زمینه ناامیدی، نارضایتی و ناآرامی را فراهم کنند.

برفره با تاکید بر ضرورت توجه به پیامدهای ناشی از تهدیدات در حوزه های زیرساختی افزود: اینگونه تهدیدات خدمات رسانی به مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و بدلیل در پی داشتن پیامدهای اجتماعی  متعدد، در دستور کار دشمنان قرار گرفته است .

براساس این گزارش در پایان این مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از فعالان حوزه پدافند غیرعامل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت استان و همچنین برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیر عامل تقدیر به عمل آمد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر