۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۷۵۳۳
جلسه آموزشی پدافند غیر عامل با حضور مهندس آذر همایون ، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران شهرداری در محل دفتر شهردار فردوسیه برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری فردوسیه، مهندس آذرهمایون ابتدا از شهردار و معاونین محترم فردوسیه و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر بابت اقدامات حوزه خوبی که در حوزه پدافند غیرعامل انجام داده اند تشکر کرد
آذرهمایون در این جلسه به بحث تهدیدات و آسیب های شهری و لزوم احصا آن و ارائه راهکارهای دقیق و کارشناسی برای کاهش آسیب پذیری ها و بی اثر کردن تهدیدات پرداخت و اضهار داشت: جنگ‌ها و تهدیدات اکنون مردم محور شده است و دشمن تمام پتانسیل خود را به کاربرده تا زندگی و معیشت را برای مردم سخت و دشوار کند.

وی کاهش وابستگی زیرساخت‌های حیاتی شهرها به یکدیگر را امری بسیار ضروری و مهم دانست و گفت: در مدیریت شهری باید وابستگی زیرساخت‌های حیاتی را به همدیگر کم کرد و کارکردشان را حفظ نمود تا این زیرساخت‌ها در شرایط مختلف و به ویژه مواقع بحرانی بتوانند تداوم کارکرد داشته باشند.
 
 وی افزود: مسئله بسیار مهمی که در این حوادث و تهدیدات مشاهده می‌شود آمادگی نداشتن شهرها و آسیب‌پذیری‌شان در مقابل تهدیدات است، پس آمادگی شهرها برای دفاع از مردم به عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر کشور در در برابر تهدیدات امر بسیار ضروری و حائز اهمیت است.
آذرهمایون گفت: انتقال تاسیسات شهری به زیر زمین فرصت مناسبی برای حل مشکلات شهری می باشد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر