۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۷۴۷۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم در جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شورای پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه انجام تکالیف دستورالعمل‌های حوزه پدافند غیر عامل برای همه اپراتورها الزامی است از پیگیری و رصد تکالیف دستگاه های مخاطب در حوزه پدافند سایبری خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات فناوری اطلاعات استان قم، جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات استان گفت: با گسترش خدمات و سرویس ها در حوزه فضای مجازی ضرورت دارد الزامات و تدابیر لازم در حوزه پدافند سایبری به طور دقیق رعایت شود.

وی در خصوص اهمیت و نقش پدافند در شناسایی و مقابله با تهدیدات در حوزه های مختلف گزارشی ارایه کرد.

 غلام پور اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که با توجه به تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف، رعایت اصول پدافند غیرعامل، یک اصل حیاتی برای کشور است و تمامی دستگاه های دولتی، سازمان ها، نهادها، همچنین بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ملزم به رعایت دستور العمل های پدافند غیر عامل هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید تهدیدات حوزه کاری خود را شناسایی و بانک جامع اطلاعاتی داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با بیان اینکه امروزه خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جزو ضروریات و نیازهای اساسی و اولیه آحاد مردم جامعه است افزود: با توجه این رویکرد اهتمام و جدیت همه ذینفعان یک الزام و ضرورت اجتناب ناپذیر است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر