۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۷۴۵۵
استاندار قزوین از تلاش برای تدوین سند پدافند در استان قزوین خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، هدایت‌اله جمالی پور صبح سه‌شنبه در دیدار با شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین که در این سازمان و با موضوع نقش رسانه در پدافند غیرعامل و حملات سایبری برگزار شد با بیان اینکه جمهوری اسلامی نیاز به یک انسجام درونی دارد، گفت: مهم‌ترین عنصر موفقیت نظام همراهی و وحدت جامعه و انسجام درونی است.

وی نقش رسانه‌ها را در استان قزوین بی‌بدیل دانسته و عنوان کرد: همراهی و وحدت در استان لازمه و مقدمه پیشرفت است و امیدواریم این همراهی و همدلی استمرار داشته باشد.

جمالی‌پور با اشاره به اهمیت پدافند بیان کرد: پدافند مسئله اساسی کشور است و باید فهم و درک اهمیت این موضوع در نزد مدیران، مسئولین و همچنین مردم نهادینه شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این کشور فهم درستی از سرمایه نداریم، تصریح کرد: وقتی به این فهم از اهمیت سرمایه رسیدیم حتماً برای حفظ آن تلاش می‌کنیم.

استاندار قزوین پدافند غیرعامل را حراست و حفاظت از سرمایه‌های کشور دانست و عنوان کرد: هزینه‌های بالای کشور به این دلیل است که شناخت درستی از اهمیت سرمایه‌ها نداریم.

وی گفت: نگاه همه عناصر حکومت باید پدافندی باشد و همین‌که پدافند غیرعامل همواره یک دغدغه مهم برای مقام معظم رهبری بوده نشانگر اهمیت آن است.

جمالی پور با بیان اینکه امروز باید سند پدافند استان تدوین شود تأکید کرد: کارهای مقدماتی تدوین این سند آغازشده است.

وی در پایان یادآور شد: باید از کارهایی که مغایر با امنیت مردم و سرمایه‌های این کشور است پرهیز کنیم و لازمه این کار جدی گرفتن پدافند غیرعامل است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر