۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۶۸۱۰
یک‌ دستگاه آمبولانس با حضور نیروی درمان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای پوشش واکسیناسیون خانواده معزز شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت در سطح محلات منطقه تردد می کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، سمیه حاجوی روز چهارشنبه، اظهار داشت: با توجه به مشکل دسترسی شهروندانی که ناتوان بوده و امکان حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح منطقه را ندارند، طرح واکسیناسیون سیار شهری ویژه خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران برای اولین بار در شهر تهران در منطقه ۷ راه اندازی شد.

وی افزود: تاکنون ۶ مرکز واکسیناسیون در این منطقه راه اندازی شده است.

حاجوی عنوان کرد: از زمان شروع واکسیناسیون، شهرداری با تمام توان در کنار کارکنان درمان و بهداشت حضور داشته و با اجرای این طرح شهروندانی که در منزل خود هستند و امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای آنها دشوار است، تزریق واکسن داخل منازل آن ها انجام می شود.

شهردار منطقه ۷ تهران ادامه داد: با اجرای این طرح، تمام شهروندان منطقه که به هر دلیلی نمی توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، هر چه سریعتر در مقابل کرونا، واکسینه می شوند.

وی یکی دیگر از دلایل اجرای طرح واکسیناسیون سیار شهری را جلوگیری از ازدحام شهروندان بویژه افرادکم توان در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، عنوان کرد و گفت: یک‌ دستگاه آمبولانس با حضور نیروی درمان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای پوشش واکسیناسیون خانواده معزز شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت در سطح محلات منطقه تردد می کند.

حاجوی تاکید کرد که طرح واکسیناسیون سیار شهری ویژه خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران و شهرداری منطقه ۷ در حال اجرا است.

به گفته وی، در اجرای این طرح، روزانه به طور میانگین ۵۰ نفر از شهروندان دُز واکسن خود را دریافت می کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر