۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۶۷۹۲
حیدری مطرح کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه قانون مرتبط با پدافند غیرعامل در کمیسیون متبوعش مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و به صحن علنی ارائه می شود، گفت: اقدامات خوبی در عرصه پدافند غیرعامل انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است.
به گزارش پایداری ملی شهریار حیدری  در رابطه با وضعیت پدافند غیرعامل در کشورمان و اهمیت توجه به این موضوع از سوی مسئولان اجرایی، گفت: پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد غیرنظامی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه است و بر این اساس رهبر انقلاب فرمانی در سال 1380 صادر کردند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توجه به  پدافند غیرعامل در زمره وظایف وزارتخانه ها و سازمان قرار گرفته است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که مسئله پدافند غیرعامل با سلسله مراتب مشخصی همه ارکان کشور را در بر گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در عرصه پدافند غیرعامل انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است، ادامه داد: قانون مرتبط با پدافند غیرعامل در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک به صحن علنی ارائه خواهد شد که بر اساس آن دستگاه ها شرح وظایف خود را خواهند شناخت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای جغرافیای گسترده و محیط پیرامونی وسیع است، افزود: در این میان تهدیدهای زیادی نیز در اطراف کشورمان وجود دارد از این رو باید به پدافند غیرعامل توجه جدی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ساختار حوزه پدافند غیرعامل باید ارتقاء یابد و حتی ابلاغ رئیس این مجموعه باید از سوی رییس جمهور صادر شود./
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر