۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۵۴۷
مشاور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی:
مشاور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: رسانه‌ها در سازمان‌های شفاف، فرصت و در سازمان‌های غیر شفاف، تهدید تلقی می‌شوند.
 امیرعباس تقی‌پور اظهار داشت: رسانه‌ها در سازمان‌های شفاف، فرصت و در سازمان‌های غیر شفاف، تهدید تلقی می‌شوند به همین دلیل، درب‌های سازمان تأمین اجتماعی بر روی خبرنگاران باز است.

مشاور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطب گفت: کار و فعالیت در حوزه روابط‌عمومی تلاش و عشق مضاعف می‌طلبد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیوند میان ارتباطات و فناوری اطلاعات سبب شده روابط‌عمومی‌، هم در تصمیم‌سازی و هم در تصمیم‌گیری نقش مؤثری داشته باشد.

تقی‌پور گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ سازمان تأمین اجتماعی نقش بسیار مؤثر و تعیین‌کننده‌ای در مواجه با انتظارات گروه‌های مرجع، مدیران و مسئولان کشور، استادان دانشگاه، هنرمندان، رسانه‌ها، تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی دارند؛ از این رو باید از آمادگی لازم برای توضیح، تبیین و ترویج برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان برخوردار باشند.

وی  با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدها در حوزه روابط عمومی افزود: امروزه با فرصت‌ها و تهدیدهای فراوانی روبرو هستیم و رسانه‌ها در یک سازمان شفاف به عنوان فرصت و در سازمانی غیر شفاف به عنوان تهدید محسوب می‌شوند.

تقی‌پور اظهار داشت: در سازمانی که مدیریت ارشدش چهار راهبرد قانونمداری، برنامه‌محوری، پاکدستی و پاسخگویی را موردنظر قرار داده، حضور و نظارت رسانه‌ها در سازمان به‌عنوان یک فرصت تلقی شده و باید درب‌های آن بر روی خبرنگاران باز باشد.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی افزود: تعامل حرفه‌ای با رسانه‌ها برای ما خلق فرصت می‌کند و برای رسیدن به این سطح باید تلاش آگاهانه و هدفمند داشته باشیم.

وی به بحث شفافیت در اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: این شفافیت و صراحت باید در عمل دیده شود.

تقی‌پور، استفاده صحیح از فضای مجازی را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: شبکه‌های اجتماعی امروز آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای ارتباط ما با شرکای اجتماعی است و باید از این مزیت به عنوان یک فرصت، بهره بگیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر