۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۵۴۵۹
در حاشیه چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی انجام شد
در حاشیه چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی، با حضور جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی کشور از فعالان عرصه پدافند شیمیایی تقدیر شد.
به گزارش پایداری ملی، همزمان با روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، چهارمین همایش ملی پدافند شیمیایی به همت سازمان پدافند غیرعامل کشور و با همکاری دانشگاه بقیه‌الله (عج) با حضور مسئولان لشکری و کشوری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

این همایش با تاکید بر دستاوردهای کشور در مدیریت درمان مصدومین شیمیایی و با شعار «پدافند شیمیایی، تدبیر امروز، مصونیت فردا» به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا، میزبان جمعی از اساتید دانشگاه و پژوهشگران بود.

در این همایش سردار جلالی؛ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و دکتر حسن ابوالقاسمی؛ رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی بقیه الله(عج) به ایراد سخنرانی پرداختند.

در حاشیه این مراسم با حضور سردار ساسانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی کشور از چند تن از فعالان عرصه پدافند شیمیایی، با اهدای لوح، تقدیر شد.
اسامی تقدیر شدگان به شرح زیر است؛

جانباز سرافراز، دکتر عباس فدایی؛ به پاس تلاش‌ها در خدمتگذاری حوزه درمان جانبازان عزیز و مصدومان شیمیایی

مهندس محمد باقر آقایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی به پاس تلاش‌ در اجرای الزامات و ملاحظات حوزه پدافند شیمیایی استان

دکتر علیرضا انصاری فرد، رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران، به پاس تلاش‌های ایشان در اجرای الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در شرکت ملی نفت ایران

دکتر ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلر پارس تبریز، به پاس تلاش در مورد امنیت تولید و حمل و نقل محصولات شرکت

دکتر سعید سامانی مجد، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تحقیقات آب و محیط زیست به پاس تلاش در توسعه دانش و فناوری های نوین در حوزه پدافند شیمیایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر