۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۵۲۶۹
کریستیانو رونالدو شب گذشته در نشست خبری با کنار گذاشتن نوشابه کوکا کولا و ترغیب کردن مردم به استفاده از آب، موجی از واکنش‌ها را به همراه داشت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، کریستیانو رونالدو شب گذشته در نشست خبری پیش از بازی پرتغال و مجارستان با کنار گذاشتن نوشابه «کوکاکولا» به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شد.

او به هنگام نشستن بر روی صندلی، نوشابه کوکاکولا را برداشت و به مخاطبان حاضر در جلسه گفت:‌ آب بنوشید. 

رونالدو یکی از مخالفان استفاده از نوشابه و غذاهای فراوری شده است و بارها این مسئله را ادعا کرده است. او در سال 2020 در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که پسرش نوشابه کوکاکولا مصرف می‌کند و او از این بابت بسیار ناراحت است.

کریستیانو گفت: ما خواهیم دید که پسرم یک روز بازیکن فوق العاده ای خواهد شد ولی در حال حاضر او بهترین نیست زیرا کوکاکولا می‌نوشد و سیب زمینی سرخ کرده می‌خورد. او می‌داند که من از این چیزها بدم می‌آید ولی باز هم انجام می‌دهد.

البته رژیم غذایی رونالدو همیشه زبانزد دنیا بوده و است و همه می‌دانند او به دلیل استفاده از غذاهای مناسب و تمرین‌های دقیق توانسته به این آمادگی بدنی کم‌نظیر دست یابد. رونالدو در سن 36 سالگی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و هنوز هم برای یوونتوس و پرتغال می درخشد. او امیدوار است در این یورو با اینکه در گروه سختی قرار گرفته ولی برای قهرمانی تلاش کند.این حرکت او با تمجید رسانه های دنیا روبه‌رو شد و بسیاری این کنش رونالدو را کاری فوق العاده خواندند.

البته نگاه دیگری هم وجود دارد و برخی معتقدند که رونالدو به خاطر کارهای تبلیغاتی این کار را انجام داده است. دلیلشان هم این است که کریستیانو سابقاً در برنامه تبلیغاتی نوشابه‌ شرکت کرده و پیشتر حتی «پپسی» را به مردم معرفی کرده است.

البته ESPN نوشت که رونالدو هیچ گونه قراردادی با رقیبان شرکت کوکا کولا ندارد و صرفا او خواسته با این حرکت نوشیدن آب را به مردم را توصیه کند. پیشتر در سال 2016 کریستیانو رونالدو پیشنهاد گران قیمت پپسی را رد کرده بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر