۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۵۲۵۴
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچگونه تعطیلی و توقف در برنامه‌های نیروهای مسلح نداشتیم، گفت: دانشگاه‌های نیروهای مسلح در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشتاز هستند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ محمد حسن باقری روز دوشنبه در همایش گام دوم انقلاب اسلامی که با رعایت پروتکل‌های و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت محدود در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد، اظهار کرد: سند گام دوم بیانیه مقام معظم رهبری در حوزه آموزش نیروهای مسلح را به عنوان سندی مرجع و راهنما مدنظر قرار دادیم.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات دانشگاه‌های نیروهای مسلح در جهت پیاده‌سازی سند گام دوم انقلاب اسلامی افزود: گزارش های خوبی را دریافت کرده و دانشگاه‌های نیروهای مسلح اقدامات ارزشمندی را در راستای پیاده سازی سند گام دوم انقلاب اسلامی انجام دادند و امیدواریم ارتقاء کیفی خوبی در عرصه تربیت و آموزش داشته باشیم.

باقری ادامه داد: در نیروهای مسلح همه دانشگاه‌ها در حوزه آموزش به بیانیه گام دوم متمرکز شدند و اقدامات دیگر در حوزه‌های مختلف را دنبال خواهیم کرد. ما در همه حوزه‌های آموزش در نیروهای مسلح موفق عمل کردیم و دانشگاه‌های ما در این زمینه پیشتاز بودند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های نیروهای مسلح در سطح دانشگاه‌های کشور الگو هستند، اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های کرونایی برنامه‌ریزی‌های خوبی در نیروهای مسلح انجام و برنامه‌های دانشگاه‌های ما به خوبی پیش ‌رفته است و شاهد هیچ‌گونه تعطیلی و توقف در برنامه‌ها نبودیم.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملکرد جهادی نیروهای مسلح در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: عملکرد جهادی و انقلابی دانشگاه‌های نیروهای مسلح با تمام توان در سطح کشور ادامه دارد.

باقری تاکید کرد: قدم اول در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این است که دانشگاه‌های نیروهای مسلح متناسب با ماموریت و تکالیف نیروها نقش خود را در پیادهسازی بیانیه تبیین کرده و طرح و برنامه‌شان را مدون کردند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های نیروهای مسلح در مرحله اجرای نهایی پیاده‌سازی مطالبات بیانیه گام دوم هستند، افزود: با یک جهش علمی بر گرفته از پژوهش و با استفاده از همه ظرفیت‌های  کشور به جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌های تخصصی را سرعت دادیم و کارهای خوبی انجام شده است.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته نیروهای مسلح همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و اسلام بوده و انتخابات هم یکی از رویدادهایی است که حضور پرشور در صندوق‌ها و سنگر دفاع از انقلاب و ایران بسیار مهم است. همه دلسوزان نظام و ایران اسلامی لازم است خود را سرباز نظام و کشور دانسته و در پای صندوق‌های انتخابات حاضر شوند چرا که هر رای مردم تیری است که به  سمت دشمن شلیک می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر