۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۵۲۳۳
فوربس در گزارشی زیردریایی های مخفی روسیه را تهدید و "مشکلی شیطانی" برای غرب دانست.
به گزارش پایداری ملی به نقل از العالم، بنابر گزارش اسپوتنیک، لورن تامپسون، ستون نویس ارشد فوربس اظهار داشت که زیردریایی های مخفی روسیه تهدید و "مشکلی شیطانی" برای غرب هستند.

به عقیده تامپسون، ایالات متحده می تواند "راهی ارزان" برای دفاع از خود در برابر زیردریایی‎‌های نیروی دریایی روسیه به اروپا ارائه دهد.

وی افزود: اکنون کاخ سفید نه تنها فرصت تقویت ناتو، بلکه ارتقا صنعت ملی خود را دارد. ... به نظر می رسد که این موضوع حتی به بودجه جدیدی از بودجه فدرال نیاز ندارد.

تامپسون توضیح داد که در حال حاضر هیچ تجهیزات مدرنی برای شناسایی زیردریایی در اروپا وجود ندارد. بر اساس این مقاله، اتحادیه اروپا در این زمینه از هواپیماهای منسوخ شده استفاده می‌کند، در حالی که ایالات متحده قادر است هواپیماهای گشت ضد زیردریایی P-8 Poseidon را به متحدان خود ارائه دهد. وی افزود: این تصمیم به مقابله با "تهدید روسیه" و همچنین کاهش فشار وارده بر نیروی دریایی ایالات متحده و ایجاد هزاران شغل، کمک خواهد کرد.

وی تأكید كرد كه خرید هواپیماهای آمریكایی "یک فرصت عالی" برای دولت بایدن است تا هم رهبری واشنگتن را تقویت كند و هم "به صورت ارزان" چندین مشکل استراتژیک را به طور هم زمان حل كند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر