۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۵۱۸۳
با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور
طرح مطالعات جامع پدافند غیرعامل استان مرکزی با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در بدو ورود به استان مرکزی، با آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک دیدار کرد.

فرهنگ‌سازی در زمینه مسائل مربوط به پدافند غیرعامل و توصیه به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان درخصوص عملیاتی شدن برنامه‌های خروجی طرح مطالعات پدافند غیرعامل استان مرکزی از جمله درخواست‌های معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از آیت الله دری نجف آبادی بود.

سردار رحیمی در ادامه سفر خود در استان مرکزی با حضور در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که هم زمان بصورت ویدیوکنفرانس با حضور 12 فرماندار شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شد، از طرح مطالعات جامع پدافند غیرعامل استان مرکزی رونمایی کرد.

وی در این جلسه بر لزوم اجرایی شدن برنامه‌های خروجی طرح موصوف و همچنین عملیاتی شدن برنامه‌های سال 1400 تاکید کرد.

دیدار با سیدعلی آقازاده، استاندار و رییس شورای پدافند غیرعامل استان مرکزی، از دیگر برنامه‌های سردار رحیمی در سفر به استان مرکزی بود.

استاندار مرکزی در این دیدار ضمن ابراز رضایت از عملکرد پدافند غیرعامل در استان بر اجرای برنامه‌های خروجی طرح مطالعات پدافند غیرعامل استان مرکزی تاکید کرد.

بازدید از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، برنامه دیگر سردار رحیمی در این سفر یک روزه به استان مرکزی بود. در این بازدید، اقدامات موثر این مجموعه در راستای ایمن سازی تاسیسات از سوی مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تشریح شد.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این بازدید بر رعایت الزامات پدافند غیرعامل و عملیاتی نمودن برنامه‌های حاصل از مطالعات پدافندغیرعامل استان مرکزی که ویژه این پالایشگاه انجام شده است تاکید کرد.




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر