۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۶۵۰۸۵
نماینده فراکسیون سمن‌های مجلس با بیان این مطلب که سریع‌ترین نرخ افت جمعیت در دنیا را داریم، گفت: به دنبال مشوق‌ها و تسهیلات در بحث جمعیت هستیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، زهره الهیان چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با اشاره به اینکه در زمینه تبیین اندیشه انقلاب اسلامی در نزد جوانان کوتاهی شده است، افزود: گام دوم انقلاب به ما کمک کرد که مروری بر گذشته و تحلیل وضعیت موجود داشته باشیم و آینده را نیر ترسیم کنیم و از طرف دیگر خطاب اصلی گام دوم انقلاب به جوانان است.

وی با بیان این مطلب گام دوم انقلاب تصویری از آینده ترسیم را می‌کند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) نظریه جامع انقلاب را مطرح کردند و هر یک از ما باید با توجه به این نظریه جامع در زمینه‌های مختلف الگوسازی کنیم.

نماینده فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ولنگاری فضای مجازی در حال تحمیل بر خانواده‌ها و فرزندان است و متأسفانه تعداد جرم‌های نوجوانان در فضای مجازی زیاد شده است.

وی با بیان این مطلب که برخی مسئولان هنوز متوجه آسیب‌های فضای مجازی درمیان خانواده‌ها نشده اند، اضافه کرد: باید توجه جدی به سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته باشیم چراکه در این زمینه محتوای بسیار عنی داریم.

الهیان با اشاره به اینکه امروز حیوانات خانگی جای فرزندان را گرفته اند، افزود: در برخی شهرستان‌ها نرخ جمعیت به صفر رسیده است که بسیار خطرناک است و آینده تلخی را پیش رو داریم.

وی با بیان این مطلب که سریع‌ترین نرخ افت جمعیت در کل دنیا را داریم، اظهار کرد: به دنبال مشوق‌ها و تسهیلات در بحث جمعیت هستیم همچنین در قالب یک طرح جانع به دنبال رفع موانع فرزندآوری هستیم.

نماینده فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که ۳ میلیون زوج نابارور داریم که ازپس هزینه‌های خود بر نمی آیند که در این زمینه نیز طرح و برنامه ارائه کرده ایم، گفت: نقش مشاوران در فرزنداوری بسیار مهم است و اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه کودکان سرمایه‌های آینده ما هستند اما عدم تقبل مسئولیت موجب بروز مشکلات روحی و جسمانی برای والدین شده است، بیان داشت: تعداد کم فرزند و مشکلات روحی و جسمی موجب شکل گیری وزارت تنهایی در انگلیس شده است و این یک واقعیت است که باید تلاش کنیم گرفتار مسائل نشویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر