۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۴۷۳۳
اسماعیل هنیه:
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد که اگر اسرائیلی‌ها به تجاوزات خود پایان ندهند، حملات مقاومت تشدید خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سخنانی را در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه گفت: اگر اسرائیلی‌ها به تجاوزات خود پایان ندهند، حملات مقاومت تشدید خواهد شد. رژیم اشغالگر باید به اقدامات تجاوزکارانه خود پایان دهد تا حملات مقاومت نیز متوقف شوند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: قدس موضوع اصلی گفتگوها میان مقامات حماس با طرف‌های مختلف منطقه است و همه طرف‌ها درباره ضرورت توقف اقدامات رژیم اشغالگر در قدس اتفاق نظر دارند.

هنیه بر لزوم توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس و غزه تاکید کرد و گفت: مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس، نوار غزه و در هر کجا پاسخ می‌دهد. رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه برج‌های مسکونی را ویران و غیرنظامیان را قتل عام می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به حملات گسترده مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: صهیونیست‌ها چیزهای جدیدی از ما دیدند و قطعاً اگر تجاوزاتشان متوقف نشود، حملاتمان تشدید خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر