۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۶۴۶۹۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران از برگزاری دوره‌های آموزش پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف هر ماه برای یک موضوع برنامه‌ریزی شده که به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علی رضوانی با اشاره به برگزاری دوره‌های مجازی پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: با همکاری سازمان پدافند غیرعامل همچون سال گذشته در سال جاری نیز تلاش داریم از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش مدیران، کارمندان، کارشناسان در دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزش پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف پرتویی، شیمیایی، سایبری، زیستی، اقتصادی و غیره هر ماه برای یک موضوع برنامه‌ریزی شده که به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌گردد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران همچنین ادامه داد: به دستگاه‌های مذکور اطلاع‌رسانی شده تا نسبت به ثبت‌نام همکاران در سایت مرکز مطالعات به نشانی http://www.pdrc.ir  با نظر به تنوع موضوعی دوره‌ها نسبت به ثبت‌نام و طی دوره‌های پیش‌بینی شده اقدام نمایند.

رضوانی بیان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و آموزشی برای تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با نیازهای پدافندغیرعامل، باعث ایجاد جامعه‌ای امن، پایدار، آموزش‌دیده، بصیر و آگاه سازمان‌دهی شده، مجهز و آماده با حداکثر مصونیت ممکن در برابر تهدیدهای مختلف دشمن می‌شود.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این دوره‌های آموزش پدافند غیرعامل اول لغایت ۲۵ هرماه و زمان آزمون ۲۶ لغایت ۳۰ هرماه می‌باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر