۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۴۱۳
کارگروه «راه و شهرسازی و زیر ساخت های مواصلاتی پدافند غیر عامل» رتبه کارگروه برتر استان در حوزه «پدافند غیرعامل» را کسب کرد
به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس محمدرضا اخوان عبداللهیان، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: بر اساس نتایج طرح سنجش عملکرد پدافند غیرعامل دستگاه هایی اجرایی استان که توسط استانداری خراسان رضوی انجام شده، اداره کل راه و شهرسازی استان موفق به کسب رتبه برتر کارگروه پدافند غیرعامل شد.

وی افزود: کارگروه راه و شهرسازی و زیر ساخت های مواصلاتی پدافند غیرعامل بخاطر تلاش منظم و مستمر و ارائه طرح های متعدد اجرایی موفق به کسب رتبه برتر شده است.

وی با تآکید بر ضرورت ارتقای آگاهی ها و همچنین توانمندی های کارکنان اداره راه و شهرسازی استان در مواجهه با بحران ها اظهار کرد: همواره یکی از وظایف مهم این اداره کل تأمین ایمنی شهروندان و ارتقای آن در سطوح مختلف راه و مسکن به نحو مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: مبحث بیست و یکم مقررات ملی ساختمان به پدافند غیرعامل اختصاص دارد و تلاش همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در جهت ارتقای ضریب ایمنی در پروژه های راهسازی و ساختمانی است که منجر به حفظ سلامت و امنیت هم استانی های عزیز می شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر