۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۴۰۵
دومین همایش ملی بحران آب،با محوریت مقابله با بحران آب از دیدگاه پدافند غیر عامل شهریور 93 در شهرکرد برگزار می شود

دکتر حسین صمدی در نشست هماهنگی دومین همایش ملی بحران آب در شهرکرد گفت: محورهای این همایش، بحران آب و محیط زیست، تغییر اقلیم، خشکسالی و بحران آب، پیامدهای اجتماعی و اقتصادی بحران آب، مدیریت حوضه ای و توسعه پایدار منابع آب، مدیریت تخصیص و بهره وری آب، حفاظت از منابع آب های سطحی و زیر زمینی، استفاده مجدد از آب های نامتعارف است.

وی، بخش دیگر محورهای این همایش را فرهنگ سازی مصرف بهینه منابع آب، آبخیز داری و روش های نوین استحصال آب، انتقال آب بین حوضه ای و بحران آب، مدیریت حوضه ای، آمایش سرزمین و بحران آب، قوانین و مقررات و جنبه های حقوقی بحران آب، مقابله با بحران آب از دیدگاه پدافند غیر عامل، انرژی و بحران آب و سلامت و بحران آب برشمرد.

رئیس مرکز تحقیقات منابع آب دانشگاه شهرکرد ادامه داد: پژوهشگران، دانشجویان، اساتید، کارشناسان و کلیه علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس http://www.sku.ac.ir/ncwc2014 دستورالعمل شرکت در همایش را مطالعه کنند.

صمدی اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این همایش حداکثر تا پایان اردیبهشت 1393 مقالات خود را به ایمیل ncwc2014@gmail.com ارسال کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر