۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۳۶۶
رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه شش خبر داد
رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران (جنوب تهران) از کسب رتبه برتر گروه مدیریت بحران منطقه در ارزیابی عملکرد شش ماهه آبفای استان تهران خبر داد.

از جنوب استان تهران، ظهر امروز در پی اعلام نتایج ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال 92، گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای منطقه شش تهران (جنوب تهران)، موفق به کسب رتبه برتر در سطح شرکت آب و فاضلاب استان تهران شد.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: ارزیابی عملکرد شش ماهه توسط دفتر معاونت برنامه‌ریزی و منابع استان آبفای استان با بررسی عملکرد 12 شرکت زیر پوشش انجام شد که در ارزیابی صورت گرفته در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، آبفای منطقه شش موفق به کسب رتبه برتر شد.

مجید احمدی افزود: دفتر مدیریت بحران منطقه در شش ماهه اول سال 92 عملکرد قابل قبولی به ویژه در بخش پژوهش‌محوری داشت که در نتیجه ارزیابی‌های انجام شده تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: تهیه نقشه جامع مدیریت بحران و مرکز اطلاعات سامانه‌های راهبردی شبکه، برگزاری چند مانور، مطالعات در زمینه تامین آب اضطراری و پدافند غیرعامل از شاخص‌های مهم عملکردی این دفتر در کسب این موفقیت بود.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران (جنوب تهران) در پایان با تقدیر و سپاس از تلاش‌ها و زحمات همه همکاران منطقه افزود: کسب این موفقیت حاصل حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل منطقه و تلاش و همکاری جمعی واحدهای مختلف شرکت است که به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران به نام این دفتر ثبت شده است.

این گزارش حاکی است، دفتر معاونت درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه شش تهران (جنوب تهران) نیز در این ارزیابی در بین 12 شرکت حاضر، موفق به کسب رتبه دوم شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر