۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۶۳۳۳۸
استاندار یزد:
استاندار یزد با بیان اینکه اهمیت پدافند غیر عامل نسبت با گذشته دو چندان شده است گفت: اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل امینت پروژه‌های بزرگ را تامین می‌کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، محمدعلی طالبی در نشست شورای پدافند غیر عامل استان اظهار داشت: استان یزد با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های مسئول و فعالیت خوب شورای پدافند غیر عامل و کارگروه‌های زیر مجموعه اقدامات و فعالیت‌های خوبی در حوزه پدافند غیر عامل صورت گرفته است.

وی گفت: برخی از برنامه‌ها در بعد ملی انجام شد و بعضی به صورت استانی دنبال شده است، خوشبختانه با دستاوردهای خوبی که در پروژه‌های بزرگ یزد داریم اهمیت پدافند غیر عامل نسبت با گذشته دو چندان شده است.

استاندار یزد افزود: پروژه‌های بزرگ سبب شده که اهتمام جدی متولیان و دستگاه‌های مسئول نسبت به رعایت ضوابط و آیین‌نامه‌های پدافند غیر عامل در استان وجود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه پدافند غیر عامل، تلاش کردیم بسیاری از تهدیدات که در حوزه پروژه‌ها وجود داشته است و سبب نگرانی و اضطراب مردم بود را مدیریت کنیم و اقدامات و فعالیت‌هایی خوبی را با همکاری دستگاه‌های مسئول انجام دهیم.

طالبی تصریح کرد: یکی از کارهایی که در این مسیر بسیار لازم به انجام بود اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل در استان‌ها است، طرح جامع پدافند غیر عامل سند همکاری دستگاه‌های مسئول در حوزه مربوطه است.

وی بیان کرد: اگر چه این طرح در ابتدا دیر در استان یزد شروع شد اما خوشبختانه استان یزد یکی از استان‌هایی است که این طرح را به پایان رسانده و امروز از این طرح رونمایی می‌شود.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: امیدواریم اجرای هر چه بهتر و مناسب این طرح به پایداری بیشتر در حوزه پدافند غیر عامل استان کمک کند و شاهد توجه بیشتر به این امر مهم باشیم.

طالبی ادامه داد: امید است با فرهنگ‌سازی در سطح جامعه و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به مردم بتوانیم در حوزه پدافند غیر عامل مثل بسیاری از برنامه‌های دیگر سطح کشور استان یزد سرآمد در کشور باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر