۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۳۳۰
عضو شورای شهر اصفهان خواستار شد
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بسیج باید مباحثی مانند پدافند غیر‌عامل را در جامعه تبیین کند و به صورت ویژه به این مباحث توجه داشته باشد.

رسول جان‌نثاری جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه بسیج در راستای ارائه خدمات مهندسی باید پیشتاز باشد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بسیج مهندسان در راستای ارتقای فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر ضرورت دارد.

وی به ضرورت همکاری و تعامل کمیسیون عمران شورای شهر با بسیج مهندسین اشاره کرد و ادامه داد: مهندسان بسیجی باید در راستای ارتقای شهر در زمینه فعالیت‌های عمرانی با شهرداری همکاری داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان پدافند غیر‌عامل را یکی از مباحث مهم مطرح در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: بسیج باید مباحثی مانند پدافند غیر‌عامل را در جامعه تبیین کند و به صورت ویژه به این مباحث توجه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود، اضافه کرد: همچنین فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی باید فرا‌گیر شود.

غلامرضا شیران، عضو شورای اسلامی شهر در ادامه با بیان اینکه سپاه باید با نگاه ویژه در راستای جذب نیرو‌های بسیجی فعالیت کند، تاکید کرد: جامعه بسیجی باید 70 میلیون نفر باشد و بسیج باید فرا‌تر از 20 میلیون نفر شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج نباید در انحصار افراد خاصی باشد، بلکه بسیج باید به تمام افراد موجود در جامعه اختصاص داده شود، افزود: راه ورود تمام افراد به بسیج باید باز شود و امیدواریم جامعه بسیجی کشور به 70 میلیون نفر برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر