۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۳۲۰
مدیرکل بحران استانداری اصفهان:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان گفت: کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران می‌تواند به ارتقای سطح آمادگی جامعه در مواجه با هرگونه حادثه‌ کمک کند.
منصور شیشه‌فروش در آئین افتتاحیه کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در کتابخانه ولی‌عصر(عج) اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر فن‌آوری فضا و اطلاعات یکی از مهم‌ترین رویکردهای جامعه بشری است و کشوری در عرصه‌های مختلف آموزش موفق است که به سوی عرصه‌های جدید اطلاعاتی و فن‌آوری اطلاعات حرکت کند.

وی افزود: اگر بتوانیم در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در جهت علم روز دنیا حرکت کنیم، به برنامه‌ها و اهداف کلان خود دست پیدا کنیم، در مدیریت بحران، نگاه سیستمی به دلیل تغییر شرایط دچار بی‌نظمی می‌شود که باید در این عرصه اقدامات زیرساختی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مهمی انجام پذیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به قانون مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کشور تصریح کرد: در این قانون وظایف هر دستگاه و ارگانی مشخص شده و در استانداری که وظیفه هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت را در استان برعهده دارد که به مسئله مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اهمیت ویژه‌ای داده است.

شیشه‌فروش بیان کرد: افتتاح کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران توسط سازمان بسیج مهندسین استان و بارگزاری عناوین مرتبط در فضای آموزش مجازی در بحث مدیریت بحران کمک زیادی را به اجرایی شدن قوانین مدیریت بحران را در استان انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و پایگاه آموزش در فضای مجازی می‌تواند به ارتقای دانش در بستر‌های مختلف و ارتقای سطح آمادگی جامعه در مواجه با هرگونه حادثه‌ کمک کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: بارگزاری آموزش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در فضای مجازی توسط بسیج مهندسین نشان دهنده دغدغه و افکار بلند بسیج است که در همه بخش‌ها ورود پیدا کرده است.

وی بیان کرد: طرح جامع مدیریت بحران در استان اصفهان در دانشگاه‌ها در حال تدوین است که بخش از آن می‌تواند برای تکمیل اسناد و دستورالعمل‌های مدیریت بحران توسط سازمان بسیج مهندسین ارائه و تنظیم شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر