۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۳۱۸۰
دومین چالش سخنرانی‌های علمی – ترویجی در علوم شناختی با عنوان COG-TALK2 برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، بسط و گسترش دانش علوم شناختی و افزایش روحیه نشاط در بین اساتید، دانش آموزان و دانشجویان علاقه‌مند به دانش علوم شناختی هدف از برگزاری این چالش است.

 گروه علمی سیناپس با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی این رویداد را برگزار می کنند. همچنین آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و شتاب دهنده شناختی کاگنوتک نیز در برگزاری آن همکاری دارند.

این چالش در سه محور پایان نامه ها و مقالات (تحقیقاتی که به صورت فردی یا گروهی انجام شده است) و علوم شناختی بدون مرز (ارائه موضوعات ترویجی در حوزه های مختلف علوم شناختی در دو محور دانش آموزی و دانشجویی) برگزار می‌شود.

در این چالش به نفر اول تا سوم  برگزیده هرمحور جوایزه نقدی اهدا می شود.  دانش آموزان ، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه علوم شناختی می توانند ویدئو سخنرانی خود در سه تا پنج دقیقه را برای شرکت در این چالش ارسال کنند. علاقمندان تا 20 اسفندماه برای ارسال به آدرس cogtalk2@ فرصت دارند.

در این چالش ارائه ها باید به زبان فارسی و متناسب برای عموم باشد و حضور افراد به عنوان ارائه دهنده در ویدیو الزامی است و ویدیو ها به صورت افقی ضبط شود وهمچنین شرکت کنندگان می توانند از جلوه‌ های ویژه برای جذابیت ویدیو ارسالی استفاده کنن

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر