۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۱۶۴
معاون خدمات شهری گفت: طرح جامع برای پدافند غیر عامل یکی از موثرترین و کم هزینه‌ترین راه‌های مقاوم سازی زیرساخت‌های شهری است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر امین مقدم، معاون خدمات شهری در نشست بررسی و گزارش پیشرفت طرح جامع پدافند غیرعامل شهر یزد به ضرورت تدوین این طرح اشاره کرد و گفت: وجود نقشه راه و طرح مطلوب در قالب طرح جامع برای پدافند غیر عامل یکی از موثرترین و کم هزینه‌ترین راه‌های مقاوم سازی زیرساخت‌های شهری در مقابل تهدیدات خارجی یا حوادث طبیعی به شمار می‌آید.

او افزود: با توجه به اینکه در پدافند غیر عامل، حفظ زیرساخت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا شناسایی، سطح بندی دارایی ها، شناخت تهدید‌ها و همچنین مصون سازی آن‌ها باید با تدابیر و تمهیدات لازم صورت گیرد.

امین مقدم ادامه داد: بدین منظور در این طرح خروجی‌های کاربردی به منظور تامین اهداف اصلی پدافند غیر عامل شامل ارائه فعالیت‌های حوزه مدیریت بحران به تفکیک نهاد‌های مختلف شهری تا طرح برنامه آمادگی دفاعی برای برخی زیرساخت‌های منتخب شهری در دستور کار قرار گرفته است.

مجری طرح جامع پدافند غیرعامل شهر یزد نیز در این نشست به اولویت‌های راهبردی در این پروژه اشاره کرد و گفت: شش محور اصلی برای اولویت بندی طرح جامع پدافند غیر عامل شهر یزد در نظر گرفته شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر