۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۲۷۴۹
استاندار اصفهان گفت: ضروری است که خانواده‌ها زندگی با کرونا را به کودکان یاد دهند تا شاهد آسیب‌های کمتر کودکان در این بحران باشیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرنگار مهر، عباس رضایی پیش از ظهر سه شنبه در آئین اعطای نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک به شهر اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه دنیا به سمن صنعتی شدن می‌رود، اظهار داشت: این شرایط فاصله‌های اجتماعی ما بیش از گذشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه کرونا نیز در این زمینه تأثیر بسزایی داشته است، ابراز داشت: چاقی کودکان از جمله دستاوردهای این شرایط است و این امر زیبنده نسل آینده جهان نیست.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کودکان این روزها به شدت تحت تأثیر آسیب‌های روانی ناشی از در خانه ماندن هستند، اضافه کرد: در این زمینه باید سیاست‌های درستی اتخاذ شود تا جلوی آسیب‌های آینده را بگیریم و باید زندگی کردن با کرونا را یاد بگیریم.

لزوم راه اندازی میز ویژه کودکان در شهرداری اصفهان

وی با بیان اینکه کودکان باید کودکی کنند، ادامه داد: این در حالی است که متأسفانه برخی از خانواده‌ها به دنبال فرستادن کودکان به کلاس‌های مختلف هستند و این ظلم به کودک است و باید روانشناسان کودک و کارشناسان علوم اجتماعی باید به مسائل ورود جدی داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه پیشنهاد من به اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان این است که میز جدیدی در رابطه با کودک در شهرداری تشکیل شود، ادامه داد: باید به نیاز کودکان توجه ویژه صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر