۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۲۷۲
فرمانده سپاه سمنان:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان:رزمایش پدافند غیرعامل، آموزش مرحله اول مقدماتی بسیج،‌ گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان سمنان است.
سرهنگ علی‌نقی همتی صبح امروز در نشست خبری در سالن جلسات سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: از این تعداد 48 برنامه به‌عنوان برنامه‌های شاخص و به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در ناحیه مقاومت بسیج، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان سمنان انجام می‌شود بیان کرد: رویکرد کلی این برنامه‌ها، تبیین نقش بسیج در خلق حماسه اقتصادی از طریق سازندگی و محرومیت زدایی، ایجاد فرهنگ و باور تعلق بسیج به آحاد مردم،‌تقویت وحدت جهادی و تدکید بر نقش وحدت در ایجاد حماسه‌های اقتصادی و سیاسی و نیز تلاش برای به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه ها و مواردی از این دست است.

دیدار 150 فرمانده بسیج با مقام معظم رهبری

فرمانده سپاه ناحیه سمنان همچنین از اعزام 150 فرمانده بسیجی به دیدار مقام معظم رهبری به‌عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد انقلابی در هفته بسیج امسال خبر داد و افزود: 150 فرمانده پایگاه‌های مقاومت،‌ بسیج اقشار و کانون‌های بسیج برای تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب در هفته بسیج به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند.

6 یادواره شهدا در شهرستان سمنان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: برگزاری شش یادواره شهدا در شهرستان سمنان از برنامه‌های شاخص سپاه در شهرستان سمنان به‌مناسبت هفته بسیج است.

سرهنگ همتی بیان کرد: این یادواره‌های شهدا با مشارکت گسترده مردم و بسیجیان در محلات مختلف شهرستان سمنان برگزاری می‌شود.

به گفته وی برگزاری نشست‌های بصیرتی،‌ گردهمایی حلقه‌های صالحین،‌ رزمایش پدافند غیرعامل، آموزش مرحله اول مقدماتی بسیج،‌ گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان سمنان است.

5 آذر،‌ مصلی نماز جمعه سمنان میزبان تجمع بزرگ بسیجیان سمنانی

فزمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه پنجم آذر به‌عنوان سالروز تاریخی تأسیس بسیج مستضعفین از اهمیت ویژه‌ای نزد مردم و بسیجیان برخوردار است از تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سمنان در این روز در مصلی بزرگ نماز جمعه سمنان خبر داد.

همتی نمایش اقتدار بسیج به جانیان و تمرین برای آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان را از اهداف این تجمع عنوان کرد و افزود: این تجمع بزرگ با عنوان حماسه و اقتدار و با حضور بیش از 5 هزار بسیجی این شهرستان برگزارمی‌شود.

وی دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان،‌ تجلیل از بسیجیان نمونه،‌ میقات صالحین،‌ همایش شیرخوارگان همزمان با هفتمین روز شهادت سیدالشهدا(ع) و طفل شیرخوارش و نیز نشست مشترک با پایگاه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه سمنان در هفته بسیج اعلام کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر