۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۲۵۴۹
دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد
دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دوره آموزشی "نقش و جایگاه مادران در مدیریت بحران‌ها" خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، سعید جابری انصاری؛ مشاور پارلمانی و امور استان‌ها و دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کمیته پدافند غیر عامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دفتر امور زنان و خانواده این وزارتخانه در نظر دارد در راستای ارتقای سطح تاب آوری خانواده و اجتماع، دوره آموزشی "نقش و جایگاه مادران در مدیریت بحران ها" (ویژه همه گیری کرونا) را برگزار کند.

جابری انصاری ادامه داد: این دوره در راستای سیاست‌های اجرایی پدافند غیر عامل فرهنگی کشور شامل بررسی علل آسیب و چالش‌های فرهنگ عمومی مبتنی بر نظام فرهنگی کشور و رصد پایش، تشخیص و هشدار تهدیدات، ارتقای هوشمندانه و توانمندسازی ظرفیت‌های موجود توسعه و تعمیق آموزش‌های پدافند غیرعامل انجام می‌گیرد.

به گفته وی دوره آموزشی "نقش و جایگاه مادران در مدیریت بحران‌ها" روز یک شنبه مورخ ۱۲ / ۱۱ /۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل سالن جلسات وزارتخانه با حضور نمایندگان سازمان و مراکز تابعه و برای عموم بانوان شاغل در وزارتخانه و مراکز متبوع استانی به صورت وبینار برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر