۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۲۳۷۸
مسئول سازمان بسیج سازندگی:
مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: امروز شکل دفاع مقدس به شکل نوین تغییر پیدا کرده و کمک به چرخه تولید در زمان تحریم ها به معنای تلاش در خط مقدم این جبهه است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و سازمان بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در کردستان اظهار کرد: خیمه انقلاب از یک قائمه به نام ولایت و رهبری و یک قائده به نام مردم تشکیل شده است چرا که انقلاب از مردم شروع شد و با مردم پیش رفت و هر کجا که مردم و مسئولین در کنار هم قرار گرفتند پیشرفت کردیم.

وی افزود: چیزی که دشمن این روزها با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای و روانی در نظر دارد این است که یا قائمه را بزند و یا بین قائده و قائمه فاصله بیاندازد و به این شکل خیمه این انقلاب را نشانه رفته است.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با پاشیدن تخم نا امیدی در دل مردم آنان را به کارآمدی نظام مشکوک و هر اتفاقی را با حاشیه سازی های که به راه می‌اندازند بزرگ جلوه دهد تا به هر طریقی که هست بین مردم و نظام فاصله بیاندازد لذا بودن مردم و مسئولین در کنار هم بر فکر دشمنان خط بطلان خواهد کشید.

وی در ادامه اظهار کرد: کار در گام دوم انقلاب بر دوش جوانان گذاشته شده است و گام دوم یعنی خارج شدن از آزمون و خطای گام اول و داشتن کار هدفمند برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی لذا امیدواریم که شیوه نامه و تفاهم نامه بین دو سازمان بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کردستان که به عنوان هفتمین استان پایلوت به امضا می‌رسد برای نیازمندان و قشر آسیب پذیری که مشکل اصلی آنان اشتغال است مایه خیر و برکت شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دفاع مقدس نوین تعریف نوین را می‌طلبد و امروز شکل دفاع مقدس به شکل نوین تغییر پیدا کرده است و کمک به چرخه تولید کشور در زمان تحریم‌ها یعنی در خط مقدم این جبهه قرار گرفتن، پس به همین خاطر باید راه را برای افرادی که به هر شکلی که می‌خواهند به این چرخه کمک کنند هموار کرده و آنان را مورد حمایت قرار دهیم.

وی اظهار کرد: باید نقشه راه جدیدی برای مقابله با جنگ اقصادی دشمنان تدوین کرد و این کار می‌تواند در جنگ اقتصادی مانند جنگ تحمیلی ما را به پیروزی برساند.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج گفت: می‌توان با همکاری نهادی مانند کمیته امداد که یک نهاد انقلابی است و با هدف کمک به محرومین کارهای بسیاری انجام داد و در رفع بخشی از مشکلات کارهای بزرگی را به سرانجام برسانیم.

سردار زهرایی یادآور شد: این طرح نیز می‌تواند با همکاری نهادهای انقلابی مانند طرح شهید سلیمانی موفق شود چرا که ظرفیت سپاه و بسیج در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان بسیار مؤثر است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر