۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۱۹۶۵
در پیامی به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درپی درگذشت روزنامه نگار و فعال رسانه ای، محمد سعید جباری پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

بردار گرامی جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی
 رییس  محترم سازمان تبلیغات اسلامی

خبر فقدان نابهنگام محمدسعید جباری از فعالان رسانه‌ای جوان، خوش فکر، متعهد، مومن و انقلابی کشور و از مدیران بنیاد تبلیغ نوین سازمان تبلیغات اسلامی موجب تأسف و تألم اینجانب شد. 
وی از جمله رزمندگان انقلاب اسلامی در عرصه مقابله با جنگ نرم و پاسداران دارایی های معنوی کشور در برابر هجوم دشمن بود که بخش عمده ای از عمر کوتاه اما مبارک خود را صرف نهضت تبلیغی نوین و مقابله با شبهات و تنویر اذهان عمومی در راستای تثبیت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود. بدون شک مرحوم جباری را می‌توان به عنوان الگویی شایسته از مدیران جهادی در عرصه‌ خبر و فضای رسانه‌ای کشور معرفی کرد.
اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم، همکاران ایشان در سازمان تبلیغات اسلامی، همسنگران وی و اعضای جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی

به گزارش پایداری ملی، جباری متولد سال ۱۳۶۸ در شهر قزوین بود. او فارغ‌التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است و به تازگی تحصیل در مقطع دکتری مدیریت رسانه را آغاز کرده بود.

این مدیر رسانه‌ای جوان از موسسین «سفیرفیلم» بود و در مستند تحسین شده «شب‌نامه» به عنوان راوی حضور داشت. پس از آن و از سال ۹۵ تا کنون، جباری عضو هیئت مدیره سفیرفیلم بوده است. تهیه‌کنندگی و مدیریت تولید فیلم‌های مستند «دوپینگی‌ها» و «کدام انحراف؟»، «میراث آلبرتا»، «خوان هشتم» و بیش از ۵۰ مستند کوتاه از دیگر نقش‌آفرینی‌های او در حوزه تولید فیلم مستند بوده است.

عالیت جباری در عرصه فیلم مستند محدود به فضای تولید نبوده و در کارگاه‌های آموزشی متعددی به عنوان مربی حضور داشته است. 

وی در دوره‌ آموزش مستندسازی شهید باغبانی که با مشارکت سازمان اوج و مؤسسه سفیرفیلم در شهر حلب برگزار شد، مربی جوانان سوری بود. جباری از سال ۹۷ مدیریت مرکز رسانه‌های خبری-اجتماعی اطلس را برعهده داشت. این مرکز با راه‌اندازی و توسعه میکرورسانه‌های اجتماعی گونه متفاوتی از پرداخت به مسائل روز را معرفی کرد.

طی سالیان اخیر جباری توانسته است که در حوزه‌های مهمی چون عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، مطالبه‌گری اصلاح قوانین، اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم جریان‌ساز باشد و سبک جدیدی از فعالیت خبری-رسانه‌ای سامان دهد. همچنین محمدسعید جباری عضویت در هیئت مدیره‌ی مؤسسه «جام‌جم‌آنلاین» و کانون «نوین نگار» را در کارنامه‌ی خود دارد.

سردار جلالی درگذشت «محمدسعید جباری» را تسلیت گفت


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر