۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۶۱۸۶
سردار حجازی
معاون پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دستاوردهای بسیار بزرگ شهید تهرانی‌مقدم در حوزه موشکی گفت: شهید تهرانی‌مقدم نیروهای بسیاری را در دانشگاه‌ها، یگان‌های عملیاتی و در صنعت تربیت کرد تا جای ایشان را پر کند.
سردار حجازی معاون پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم احساس می‌کنند که یک خدمت‌گذار را از دست داده‌‌اند و وقتی کسی صادقانه به مردم خدمت کند مردم هم به فراوانی از او تجلیل کرده، به او علاقه دارند و عشق می‌ورزند ولو اینکه سال‌ها از شهادت او بگذرد.

وی افزود: اگر این خصوصیت خلوص نیت در خدمت‌گذار به مردم وجود داشته باشد این موضوع برای همه می‌تواند تکرار شود.

سردار حجازی درباره دستاوردهای شهید تهرانی‌مقدم برای نیروهای مسلح تصریح کرد: ایشان واقعا دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه موشکی داشت و پیشرفت شگرف موشکی ما مرهون خدمات شهید حسن تهرانی‌مقدم است.

معاون پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که آیا شهادت شهید تهرانی‌مقدم تاثیری در پیشرفت‌های موشکی ایران داشته گفت: خیر به حمدلله ایشان آنقدر نیرو برای دانشگاه‌ها، یگان‌های عملیاتی و در صنعت تربیت کرده است که جای ایشان را پر کنند البته ایشان جای خودش را داشت و اگر می‌بود می‌توانست قطعا خدمات بیشتری را به عمل آورد.

وی خاطرنشان کرد: به حمدلله نیروهایی که هستند چیزی از شهید حسن تهرانی‌مقدم کم ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر