۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۱۸۳۳
بسیاری از مسئولان کشوری و لشکری نسبت به درگذشت سردار علی اصغر زارعی، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور واکنش نشان دادند.
به گزارش پایداری ملی، بسیاری از مسئولان کشوری و لشکری در پی درگذشت سردار علی اصغر زارعی، جانشین، سازمان پدافند غیرعامل کشور، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

رئیس قوه قضاییه، درگذشت علی‌ اصغر زارعی را تسلیت گفت

در پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه آمده است؛ آن مرحوم با صفای باطن و اخلاص مثال‌زدنی و دغدغه‌مندی انقلابی، چه در زمان فرماندهی واحد جنگ الکترونیک دفاع مقدس، چه در ریاست دانشکده فنی دانشگاه امام حسین (ع) و جانشینی سازمان پدافند غیرعامل و چه در کسوت یک سیاستمدار و نماینده مردم در مجلس هشتم و نهم، تمام تلاش خود را برای انجام تکلیف و دفاع از حقوق مردم ایران مبذول داشت و یاد و خاطره ای جاوادن از خود بر جای گذاشت.

اینجانب فقدان این استاد دانشگاه را به خانواده، دوستان و همکاران آن مرحوم و جامعه علمی کشور تسلیت گفته و از خداوند برای ایشان مغفرت و همنشینی با برادر شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.


فرمانده کل سپاه درگذشت جانباز سرافراز علی اصغر زارعی را تسلیت گفت

در پیام سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه آمده است؛
درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی لحظه‌ای نیاسودند.
بی شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مومنانه و شجاعانه آن برادر عزیز و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم‌الشأن ایران ماندگار و مایه افتخار بوده است.
اینجانب عروج ملکوتی ایشان را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت می‌نمایم روح پاک را در "اعلی علیین" با صالحین و صدیقین محشور و به خانواده معزز و سایر بستگان، شکیبایی، عزت و سعادت عطا فرماید.

قالیباف درگذشت سردار زارعی را تسلیت گفت

محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی درگذشت علی اصغر زارعی را تسلیت گفت.

درگذشت جانباز و رزمنده سرافراز دوران دفاع مقدس دکتر علی اصغر زارعی، نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان از چهره های دلسوز نظام بودند که سالهای متمادی در عرصه‌های مختلف و مسئولیت‌های متعدد از جمله فرماندهی ستاد جنگ الکترونیک ‌سپاه و جانشینی سازمان‌ پدافند غیرعامل مشغول انجام خدمت بودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همرزمان‌، خانواده محترم  و سایر وابستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

سردار جلالی در گذشت علی اصغر زارعی را تسلیت گفت

در پیام تسلیت سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است؛
خبر درگذشت دوست و همکار گرامی سردار دکتر علی اصغر زارعی جانشین سابق سازمان پدافند غیرعامل کشور که مدتی در بستر بیماری بود موجب حزن و سوگی وصف ناپذیر برای اینجانب و همه کارکنان سازمان پدافند غیرعامل کشور و علاقه‌مندان به آن سردار عزیز گشت.
مردی که هم برادر شهید و هم خود از تبار سرداران بزرگ و مخلص ایران اسلامی همچون همت، باکری، خرازی، سلیمانی و فخری‌زاده بود که به دور از هیاهوها، صرفا یک هدف مهم را پیگیری می‌کرد و آن خدمت خالصانه به ملت در سایه تدابیر ولی امرش امام خامنه‌ای عزیز بود.
در سلوک این جانباز سرافراز، اخلاص، ایثارگری، پرکاری و مجاهدت بی‌وقفه، حق‌طلبی و ولایت‌مداری موج می‌زد و تا آخرین روزهای حیات بابرکتش همچون سایر همرزمان و هم‌قطاران شهیدش یک بسیجی خاکی و افتاده باقی ماند.
در سال‌های خدمتش در سازمان پدافند غیرعامل کشور، دفتر ساده و محقر اما پر از خلوص، صفا و صمیمیتش همواره حلال مشکلات و چالش‌های بزرگ بود. در این چند سال، سردار زارعی یاوری دلسوز برای اینجانب و همه مسئولان و کارکنان سازمان پدافند غیرعامل بود.
فراموش نمی‌کنم هنگامی که خدمت حضرت آقا رسیدیم و ایشان را برای مسئولیت جانشینی سازمان معارفه کردیم رهبر معظم انقلاب به ایشان فرمود: «آقای زارعی خوب کاری کردید آمدید سازمان پدافند غیرعامل، اینجا محل خدمت است.»
اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، فقدان این نیروی انقلابی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای عزیز، ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، خانواده محترم‌ ایشان و همه علاقه‌مندان این نیروی انقلابی و خدوم تسلیت عرض می‌کنم و شهادت ‌می‌دهم این سردار بزرگ هیچگاه از نیت خالصانه خود برای خدمت به نظام مقدس اسلامی و پیروی از اوامر ولایت دست نکشید و تا آخرین ثانیه، عمرش را صرف پیشرفت، ثبات و امنیت این کشور نمود. 

سرلشکر جعفری درگذشت «علی اصغر زارعی» را تسلیت گفت

در پیام تسلیت سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه بقیه الله(عج) آمده است؛ بی شک اخلاص، صبر، تعهد و غیرت ملی ایشان در راستای حفظ ارزش ها و اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی در مسئولیت های مختلف آن فقید سعید ماندگار خواهد بود. از خداوند منان برای آن مرحوم طلب رحمت و مغفرت و برای خانواده مکرم و داغدیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.


پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت دکتر زارعی

دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت دکتر علی‌اصغر زارعی را به جامعه دانشگاهی و همه اساتید و بسیجیان گرانقدر کشور تسلیت گفت و افزود:  درگذشت استاد فرهیخته بسیجی، دکتر علی‌اصغر زارعی را به جامعه دانشگاهی و همه اساتید و بسیجیان گرانقدر کشور تسلیت عرض می‌کنم.
دکتر زارعی پیش از انقلاب در مبارزات دانشجویی بر علیه رژیم طاغوت فعالیت داشت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز افتخار حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین جانبازی در این راه مزین کارنامه عمل صالح ایشان بود. پس از دوران دفاع مقدس نیز به ادامه تحصیل ادامه داد و در فعالیت‌های علمی دانشگاه امام حسین(ع) نقشی موثر داشت.
این جانباز فرهیخته در شکل‌گیری بسیج اساتید در دانشگاه نقش‌آفرین بود و ریاست آن را نیز سال‌ها عهده دار بود و همچنین در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در دوره‌های متمادی حضور فعال و مؤثر داشت.
از ویژگی‌های بارز دکتر زارعی باورمندی عمیق و وفاداری به انقلاب اسلامی بود و روحیه بسیجی او همواره در فعالیت‌هایش بروز و تجلی داشت که درگذشت این سرباز ولایت را به رهبر حکیم انقلاب و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی صبر و اجر برای ایشان از خداوند متعال علوم درجات الهی و رحمت و غفران واسعه را برای این عزیز دلسوخته و سفر کرده خواستارم.

محمد رضا باهنر درگذشت دکتر زارعی را تسلیت گفت

محمد رضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز  در پیامی با تسلیت درگذشت علی‌اصغر زارعی نوشت :خبر درگذشت جانباز سرافراز و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرحوم دکتر علی اصغر زارعی باعث تاثر و تالم فراوان گردید. آن بسیجی مخلص و سردار تلاشگر عرصه دفاع مقدس سال‌ها عمر شریف خود را دلسوزانه و مخلصانه بر عهدی که با شهدا بسته بود مصروف نمود و امید آنکه امروز با سربلندی به دیدار معبود خویش شتافته است. اینجانب درگذشت آن برادر گرامی و متعهد را به محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان ادوار مجلس، همرزمان و همسنگران وی و عموم ملت شریف ایران بالاخص خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علوّ درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گذشت علی اصغر زارعی را تسلیت گفت

در پیام محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز  در پی درگذشت علی اصغر زارعی آمده است: انالله و انا الیه راجعون خبر درگذشت رزمنده مجاهد جناب آقای دکتر علی اصغر زارعی موجبات تالم خاطر دوستان و علاقمندان ایشان را پدید آورد. ایشان در دوران رژیم ستمشاهی از مبارزان و زمینه‌سازان انقلاب اسلامی ، در دوران دفاع مقدس از مجاهدان عرصه دفاع از میهن ، در زمانه پس از دفاع مقدس و سازندگی از مجاهدان عرصه جهاد علمی و در دوران فعالیت سیاسی خود از محافظان آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند. اینجانب درگذشت این استاد انقلابی دانشگاه و جانباز دفاع مقدس که عمر پربرکت خویش را صرف خدمت به انقلاب اسلامی نمود تسلیت عرض می‌نمایم و برای ایشان از درگاه باریتعالی مغفرت و علو درجات و برای خانواده ، بازماندگان و دوستان ایشان صبر جزیل آرزومندم.

مشاور عالی مقام معظم رهبری درگذشت علی اصغر زارعی را تسلیت گفت

در پیام غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری آمده است؛ درگذشت تأثرانگیز همکار عزیزمان دکتر علی‌اصغر زارعی در ادوار مجلس شورای اسلامی مایه درد و دریغ بسیار شد. زارعی نماینده‌ای مؤمن و انقلابی و سختکوش و غیرتمند و با اخلاص بود. درگذشت او را به بازماندگان و دوستدارانش تسلیت می‌گویم و برایش از درگاه خداوند کریم علوّ درجات مسئلت می‌کنم.

پیام رئیس سازمان بسیج اساتید در پی درگذشت سردار علی اصغر زارعی

در پیام مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور نیز آمده است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/ 23) ارتحال مجاهد خستگی ناپذیر، رییس فقید بسیج استادان کشور؛ دکتر علی اصغر زارعی را به حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی و مردم قدرشناس ایران اسلامی بخصوص خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم. استاد بسیجی آنگاه که به خانه ملت پای گذارد؛ وقتی نتواند در تعامل با مقننه ی دیوان سالار، بروکرات و محافظه کار برای مجد و شکوفایی ایران اسلامی، به ظاهر پیروز شود از باطن وجود خود برای هویت ایرانی و انقلابی خرج می کند؛ آری! تصویر سازی از عشق واقعی و غیر رمانتیک به  ایران و اسلام که رییس فقید بسیج استادان از خویش به ملت در صحن مجلس نشان داد تا ابد در خاطره ها و اسناد اداری کشور  جاودانه خواهد ماند! این تصویر وطن خواهانه در مقابل تصویر سازی ذلیلانه از سوی جمعی از دیگر اهالی ناآگاه و هیجانی پارلمان در نمایش و عکاسی ضد ایرانی از خانم موگرینی در پیشگاه ملت بزرگ ایران بود؛ و اینک تاریخ گواهی می دهد که عکس ها، نقش ها و اشک ها در این سامان مقدس وطن، خنثی نبوده و در نوع خود ره آموز حقیقت هستند! همچنین بسیج استادان کشور برخود فرض می داند قدران زحمات آن مجاهد راحل در طول سال های راهبری خردمندانه و متواضعانه ی شان در نهضت استادی ایران اسلامی بوده و  همواره یاد و راه اورا عزیز شمارد. حشر اورا با اولیای الهی، مجاهدان و همرزمان شهیدش از خدای بزرگ مسئلت دارم.

در حال تکمیل..

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر